У Києві відкрили першу мультимедійну кабіну з безкоштовною юридичною допомогою

У Святошинському районі відкрили першу у столиці мультимедійну кабіну для безкоштовних юридичних відеоконсультацій. Фото: Даша Гришина
У Святошинському районі відкрили першу у столиці мультимедійну кабіну для безкоштовних юридичних відеоконсультацій. Фото: Даша Гришина

Згодом такі «розумні» кабіни запрацюють у кожному із районів Києва.

Столична влада напрацювала механізм, який дасть змогу кожному киянину якісно та доступно отримати консультацію з юридичних питань.

Сьогодні, 30 серпня, у Святошинському районі відкрили першу у столиці мультимедійну кабіну для безкоштовних юридичних відеоконсультацій. Про це повідомляє журналістка «Вечірнього Києва» з місця презентації.

Кабіну встановили у приміщенні Святошинської РДА на проспекті Перемоги, 97. У кабіні розміщено тачскрин монітор для аудіо/відео зв’язку з юрисконсультом та камера-сканер для сканування документів. Консультації надаватимуть фахівці-юристи Контактного центру міста Києва, які працюють за номером 15-51.

Вигляд першої мультимедійної кабінки з безкоштовною юридичною допомогою
Дмитро Загуменний показує, як працює юридична кабінка

«Отримати юридичну консультацію у такій кабіні набагато ефективніше, ніж телефоном до служби 15-51, бо ж є прямий контакт. Оператор має можливість побачити документ, з яким ви звертаєтесь по допомогу та вже відштовхуючись від цього надати більш кваліфіковану й розгорнуту відповідь. Мало того — кожен запис можна прослухати або ж зберегти для детального вивчення», — коментує керівник апарату КМДА Дмитро Загуменний.

За допомогою однієї такої кабіни впродовж дня можна проконсультувати в середньому мінімум 25 людей. Прийом відбувається у порядку живої черги. У майбутньому столична влада планує запустити електронну чергу — для зручності відвідувачів та економії їхнього часу.

Кабіни працюють за графіком роботи Святошинської районної адміністрації — з понеділка по п’ятницю від 8:00 до 17:00.

Як розповів перший заступник директора комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551» Олексій Шкурдода, всім операторам контактного центру встановили систему «віддалені робочі місця».

«Це дозволяє робітнику повноцінно працювати з дому, для цього треба лише одягнути гарнітуру і авторизуватись в системі. Тому відповідь на запитання чи готові ми до дистанційної роботи: так ми готові і маємо в цьому досвід», — резюмує Олексій Шкурдода.

У кожній кабінці розміщена чітка інструкція — у ній вказано номер телефону технічної підтримки на випадок будь-яких несправностей.

Монітор, через який громадянин спілкується з оператором
Камера-сканер для сканування документів

Як прогнозують в столичній мерії, робота таких кабін для консультацій буде оптимальним варіантом для киян, що потребують юридичної допомоги.

«Раніше ми мали трохи іншу практику: в нас була велика кількість юристів, які щоденно ходили по районах та структурних підрозділах і надавали юридичну консультацію. Але це була досить несистемна робота, тому вирішили змінити підхід», — відзначає керівник апарату КМДА.

До слова, такий досвід запозичили за кордоном.

Голова Святошинського району Сергій Павловський вже скористався послугами кабіни. Він показав оператору документи через камеру-сканер та попросив роз’яснити деталі листа. Розмова оператора та голови Святошинської РДА тривала близько двох хвилин. Наприкінці Сергій Павловський подякував за зрозумілу відповідь та відзначив гарну якість звуку та відео у діалозі з оператором.

Голова Святошинського району Сергій Павловський вже скористався послугами кабіни

У майбутньому також планують надавати юридичну допомогу іноземцям.

У місті запевнили, що з метою безпеки кабіну будуть регулярно дезінфікувати. Згодом аналогічні локації запрацюють у кожному із районів Києва.

Нещодавно «Вечірній Київ» розповідав, що співробітники КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» розробили поради, слідуючи яким можна значно зменшити суми у платіжках за комунальні послуги.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»