Бізнес, який чинив опір кризі

Власники спеціалізованих сервісів вже починають підраховувати прибуток
Власники спеціалізованих сервісів вже починають підраховувати прибуток

На відміну від підприємців з багатьох галузей, які постраждали від кризи, власники автосервісів, що займаються очищенням фільтрів DPF з початку 2021 року зафіксували рекордний приплив клієнтів. Ця послуга користується великим інтересом вже не тільки серед індивідуальних власників дизельних автомобілів, але перш за все серед представників транспортних компаній.

Економічна криза, викликана пандемією, і наступний локдаун перевірили ринок і розділили галузі на більш та менш стійкі до виниклих труднощів. Бізнес з очистки DPF не стільки чинив опір кризі, скільки навіть вигравав від ситуації, що склалася. Введення в січні цього року нового стандарту на викиди вихлопних газів ЄВРО 6D ISC-FCM ще більше зміцнило його позиції.

Перспективний початок 2021 року і нові тенденції на ринку очищення DPF

У перші місяці 2021 року, які в минулі роки зазвичай були часом застою, стався бум на регенерацію сажових фільтрів, особливо для вантажних автомобілів. Власники спеціалізованих сервісів вже починають підраховувати прибуток, тому що різниця в кількості і якості в порівнянні з минулим роком дійсно вражає.

«Спочатку отримувачі наших машин — власники майстерень і сервісних центрів надавали послуги з очищення фільтрів DPF головним чином індивідуальним клієнтам. Тільки зрідка з’являлися окремі фільтри EURO 6 для регенерації. Мало хто знав про те, що, очистивши фільтр для вантажівки, можна не тільки продовжити його термін служби, але і отримати від цього, наприклад, зменшення використання палива. Вантажівки з чистим фільтром спалюють в середньому на 3-4 л / 100 км менше палива незалежно від стану лічильника. Крім того, проблематичним для власників автосервісів могла бути чистка фільтрів в корпусах неправильної форми. Компанія OTOMATIC представила ряд нових рішень, в тому числі: універсальний з’єднувальний адаптер для очищення DPF ЕВРО 6, призначений для кожного типу фільтра, а також можливість вибору конфігурації машини та обладнання додаткові функції, зокрема, масловіддільник, комплект аксесуарів, автоматичний дозатор та ін. Всі відповідно відзначили, що фактична економія, отримана від регенерації фільтрів DPF, включаючи менше згоряння, значне зниження відмов, в кінцевому підсумку переконала власників дизельних автомобілів і власників транспортних компаній в цьому рішенні» — пояснює представник компанії OTOMATIC — постачальник обладнання та аксесуарів для майстерень і сервісів DPF, а також провідний виробник машин для очищення фільтрів DPF в Європі.

Регенерація DPF має майбутнє

Турбота про питання екології, введення все більш суворих норм викидів, численні дорожні перевірки і все більш високі штрафи за видалення фільтра DPF, а, отже, і підвищення обізнаності користувачів дизеля, автоматично збільшили попит на послугу регенерації фільтрів спочатку в легкових автомобілях, а потім на вантажівках і автобусах. Правда, послуга чищення фільтрів ЄВРО-6 на власників бізнесу з сектора транспорту протягом трьох останніх років розглядалась в Європі, як сезонний тренд, але в даний час за зразком США і Канади регенерація фільтра стає так само необхідною, як, наприклад, сервіс заміни масла. Зростаючий пробіг, пошук власниками транспортних компаній заощаджень і скорочення витрат в кризові часи роблять ведення сервісу з очищення DPF зараз і в перспективі наступних років прибутковим бізнесом.

Леонід РУДЕНКО