Проект ділянки автомобільного обходу Києва очікують у вересні

Ділянки обхідної дороги навколо Києва. Графіка Укравтодору
Ділянки обхідної дороги навколо Києва. Графіка Укравтодору

Перший проєкт будівництва ділянки від М-07 Київ — Ковель — Ягодин до М-06 Київ — Чоп, що є складовою проєкту Київської обхідної дороги, буде готовий на початку вересня.

Про це повідомила Служба автомобільних доріг у Київській області.

Також триває розробка проєктної документації на чотири ділянки Київської обхідної дороги (КОД), ще по одній днями буде оголошено тендерні процедури.

Повідомляється, що відбір майбутнього підрядника Київської обхідної дороги відбуватиметься на конкурентних засадах. Критеріями оцінки стануть не лише цінові пропозиції, а й умови фінансування об’єкту.

«Такі масштабні інфраструктурні проєкти, на кшталт Київської обхідної дороги вартістю в 85 мільярдів гривень, потребують обсягів фінансування, які доволі важко залучити суто у рамках бюджетного процесу. Водночас відмовитись від їх реалізації — означає втратити важливі точки зростання для економіки країни», — пояснюють у Службі.

Рік тому команда Укравтодору презентувала проєкт вперше.

До 40% транспорту у столиці — транзитний. Так звана «мала кільцева дорога» перетворилася на звичайну міську вулицю з великою кількістю світлофорів та наземних пішохідних переходів. Створення великого півкільця, протяжністю близько 150 км, навколо столиці допоможе розв’язати низку транспортних проблем Києва: розвантажить місто від транзитного транспорту та створить комфортні умови проїзду.

Майбутня Київська обхідна дорога складається з:

Маршрут-напівкільце навколо Києва, який починатиметься від дороги М-07 Київ — Ковель та через дороги М-05 Київ — Одеса, Н-01 Київ — Знам’янка, Н-08 Бориспіль — Маріуполь, М-03 Київ — Харків — Довжанський, обхід міста Бровари виводитиме до дороги М-01 Київ — Чернігів — Нові Яриловичі.

150- ти кілометрове півкільце складатиметься з ділянок:

від траси М-06 Київ — Чоп до М-05 Київ — Одеса протяжністю 35,2 км.

від траси М-07 Київ — Ковель — Ягодин до М-06 Київ — Чоп протяжністю 18,1 км;

від траси М-05 Київ — Одеса в Н-01 Київ — Знам’янка протяжністю 22,9 км;

будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до Н-01 Київ — Знам’янка та Гора — Рогозів протяжністю 25,7 км;

від селища Гора — Рогозів до М-03 Київ — Харків протяжністю 9,7 км.

У Службі підкреслили, що створення КОД — надзвичайно складний і масштабний проєкт, але однією з найбільших проблем грандіозного будівництва нині є пошук фінансування.

Нагадаємо. Раніше в Укравтодорі обіцяли, що вже влітку 2021 року будуть проєкти перших ділянок та можна буде розпочати будівництво першої черги КОД. Таким чином, за 4 роки є можливість завершити КОД повністю та розвантажити столицю від транспорту, а для транзитного транспорту створять більш комфортні умови проїзду країною.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»