Від мостів до музеїв: де у Києві знімають закордонну рекламу

Кадр з реклами OnePlus Nord 2
Кадр з реклами OnePlus Nord 2

Зарубіжні режисери часто обирають столицю для зйомок фільмів, роликів, кліпів. Тут є різноманітна архітектура, а крім того, знімати в Україні і дешевше, і легше з огляду на процедуру отримання дозволу на зйомки.

Відзнятий у Києві кліп на пісню Nobody Speak американських виконавців DJ Shadow і Run the Jewels став одним із найкращих у світі. Відео посіло 20 місце рейтингу 100 найкращих кліпів у світі за версією видання Rolling Stone. Кліп випустили 2016 року. У ньому фігурує Український дім в центрі столиці на вул. Хрещатик, 2.

Столичні краєвиди часто приваблюють не лише знімальні групи музичних кліпів та різних фільмів, а й виробників рекламних роликів. Розкажемо, реклама яких брендів була знята у Києві цьогоріч.

Музеї історії України у Другій світовій війні — для реклами в рекламі

Китайська компанія OnePlus зняла рекламний ролик смартфона OnePlus Nord 2 в Музеї історії України у Другій світовій війні в Києві. Про це пише «Новое время». У ролику під назвою Nord of the Rings, новий смартфон асоціюють з перснями влади з роману «Володар перснів» британського письменника Джона Рональда Руела Толкіна.
Дев’ятихвилинне відео — це реклама в рекламі. У ньому креативний директор Alexei (Анатолій Панченко) презентує перед замовниками відео, де йдеться про історію появи смартфонів OnePlus Nord 2. Відео знято в стилі голлівудських бойовиків і обігрує різні штампи, на кшталт божевільних вчених, безжальних лиходіїв, загадкових культів і так далі. Однак замовники залишаються незадоволеними виконаною роботою, а один з них накидається на творця реклами з кулаками.

Будинок торгівлі перетворили на метро та азійське містечко

У липні спортивний бренд Adidas зняв рекламний ролик у Києві, у Будинку торгівлі на Львівській площі. Зйомки проходили вночі, локацію для реклами перетворили на станцію метро, а потім — на азійське місто. Найскладнішим завданням було знайти стільки старих телевізорів і підключити кожен окремо».

Ювелірний бренд розпочав рекламу з Позняків

Нове відео присвячене ребрендингу Swarovski. Слоган кампанії — «Запали свої мрії». У ролику обігрують ідею з таємничою «Диво-лабораторією», де нібито створюють кристали Swarovski. Усього для зйомок використали понад 150 кілограмів кристалів.
Для зйомок використали кілька локацій у Києві, включно з висотною будівлею на Позняках у перших кадрах відео. Зйомки тривали протягом чотирьох днів у режимі карантину. Для окремих сцен побудували спеціальні декорації. На зйомки відео до міста приїздили акторки Ґвендолін Крісті («Гра престолів», «Зоряні війни») та Айла Джонстон («Гамбіт королеви»), а також модель Адво Абоа.

Авто з видом на пішохідний міст

Рекламу у Києві зняв й Італійський виробник автомобілів Abarth. Компанія займається тюнингом автомобілів. А також виробництвом спортивних машин на базі Fiat. Фото й відео зроблені на тлі Паркового (пішохідного) мосту на Труханів острів.

Читайте також: київські локації у кліпах світових виконавців

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»