Ще 100 кілометрів столичних доріг облаштують для велосипедистів

Нову велосипедну інфраструктуру облаштують під час капремонтів та реконструкції доріг. Фото: Даша Гришина
Нову велосипедну інфраструктуру облаштують під час капремонтів та реконструкції доріг. Фото: Даша Гришина

У місті планують нові велодоріжки, а також збільшать кількість смуг для громадського транспорту та велосипедистів.

У столиці продовжують розбудовувати інфраструктуру для велосипедистів. Зокрема, у 2021 році ще на кількох вулицях замостять велодоріжки. Планують також збільшити кількість вулиць зі смугами, якими одночасно можуть користуватись і велосипедисти, і громадський транспорт. Почнуть діяти також нові схеми організації руху. Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

Нині велосипедисти користуються 28 смугами для руху громадського транспорту. Олександр Густєлєв нагадав, що торік Кабмін дозволив їм їздити цією частиною дороги. Ініціатором такого рішення тоді була власне столична влада. У 2018 році в рамках експерименту на бульварі Дружби народів велосипедисти користувались смугами громадського транспорту.

«У 2021 році до цих вулиць плануємо додати ще шість: вулиці Лугову, Івашкевича, Братиславську, Харківське шосе, проспекти Правди і Юрія Гагаріна. Необхідна документація для запровадження смуг громадського транспорту на цих вулицях вже завершальних етапах розробки, погодження чи реалізації. На просп. Гагаріна необхідні дорожні знаки плануємо встановити вже цього тижня», — зазначив Олександр Густєлєв.

У Києві невдовзі також хочуть запроваджувати нові схеми організації дорожнього руху. На сьогодні Департамент транспортної інфраструктури вже розробив такі схеми для 50 вулиць.

«Із них погоджені та планується реалізувати найближчим часом на 20 вулицях — бульварі Вацлава Гавела, вулицях Героїв Севастополя, Набережно-Рибальська, Спаська, Прорізна, Лисенка, Гаврилишина, Шолуденка та інших», — повідомив заступник голови КМДА.

Нову велосипедну інфраструктуру облаштують під час капремонтів та реконструкції доріг.

«Нині триває друга черга будівництва проспекту Степана Бандери — там планують облаштувати велодоріжку, довжиною 1,3 км. Вона стане продовженням велоінфраструктури, облаштованої торік. Також двосторонні велодоріжки роблять на вулицях Чорнобильській та Борщагівській. Остання стане частиною веломаршруту «Борщагівка-Центр», — повідомив Олександр Густєлєв.

З його слів, ще один важливий інфраструктурний об’єкт — Бессарабська площа. На сьогодні вже промоделювали рішення з перекриттям частини самої площі та створення пішохідної зони. Завдяки комплексній схемі реорганізації Бессарабської площі та вулиці Басейної продовжать велосипедну інфраструктуру, запроєктовану на бульварі Лесі Українки.

«Після того, як відпрацюють нові схеми дорожнього руху, велосмуги облаштують також на вулицях Січових Стрільців, Генерала Алмазова, Московській, Львівській площі, бульварі Лесі Українки, Політехнічному провулку тощо», — зазначив Олександр Густєлєв.

Нагадаємо, що протягом 2020 року велосмуги і велодоріжки з’явились на вулицях Пушкінській, Рейтарській, Золотоворітській, Ярославів Вал, Івана Франка, Академіка Білецького, Стрілецькій, Бастіонній, Ольгинській, Заньковецької, Олеся Гончара, В’ячеслава Липинського, Туполєва, пров. Володимирському, просп. Любомира Гузара, бульварі Леоніда Бикова, Володимирському узвозі та інших.

Нещодавно «Вечірка» писала про евакуацію автомобілів з велодоріжки на Нивках та встановлення там бетонних блоків.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»