Створити навколо Києва обхідну дорогу допоможуть американці

План напівкільця та ВКАД. Схема Укравтодору
План напівкільця та ВКАД. Схема Укравтодору

Укравтодор буде співпрацювати з однією з найбільших будівельних компаній США «Bechtel Overseas Corporation» в рамках реалізації проекту Київської обхідної дороги. Підписано меморандум.

В Укравтодорі пояснили, що Bechtel Overseas Corporation — світовий лідер у з питань інжинірингу, закупівель та будівництва. 22 роки поспіль посідає перше місце у рейтингу Engineering News, та входить до списку 400 найбільших підрядників США.

Компанія була заснована у 1898 році та наразі є найбільшою будівельною компанією в США із проєктами у 160 країнах на семи континентах. Bechtel спеціалізується на інфраструктурі, ядерній, безпековій та екологічній галузях, оперує на ринку нафти, металургії, газу та хімікатів. Компанія надає послуги на всіх етапах від планування та інвестицій, і до запуску та експлуатації.

Нагадаємо, що потрібно спорудити дорожнє напівкільце загальною протяжністю близько 150 км. Це допоможе вивести транзитні потоки транспорту за межі Києва.

Напівкільце з’єднає ключові автомобільні дороги М-07 Київ — Ковель, М-06 Київ — Чоп, М-05 Київ — Одеса та Н-01 Київ — Знам’янка. Далі об’єднає автомобільні дороги Н-08 Бориспіль — Маріуполь та М-03 Київ — Харків та обхід м. Бровари.

В Укравтодорі нагадали, що з кінця минулого року вони розпочали розробку проєктної документації, включаючи землевідведення, для ділянок проходження КОД:

  • перша ділянка — від М-07 Київ — Ковель — Ягодин до М-06 Київ — Чоп протяжністю 18,1 км;
  • друга ділянка — від М-06 Київ — Чоп до М-05 Київ — Одеса протяжністю 35,2 км;
  • третя ділянка — від М-05 Київ — Одеса до Н-01 Київ — Знам’янка протяжністю 22,9 км;
  • четверта ділянка — будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до Н-01 Київ — Знам’янка та Гора — Рогозів протяжністю 25,7 км;
  • п’ята ділянка — від Гора — Рогозів до М-03 Київ — Харків протяжністю 9,7 км.

Три ділянки вже проєктуються, ще по одній ділянці тривають тендерні процедури.

Нагадаємо: «Вечірній Київ» писав, що проєкт будівництва Київської обхідної дороги є частиною ВКАД, що передбачає спорудження так званого «напівкільця» загальною протяжністю близько 150 км. Він допоможе вивести транзитні потоки руху транспортних засобів за межі Києва. Проект заплановано реалізовувати протягом 4 років. Перед тим раніше відбувся тендер на проєктні роботи першої ділянки Київської окружної дороги, довжиною 35 км, яка з’єднає траси М-06 Київ — Чоп та М-05 Київ — Одеса. За попередніми розрахунками, вартість будівництва першої ділянки становитиме 12 млрд грн.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»