Як у столиці проходило дистанційне навчання: дослідження

Під час онлайн-уроків учні переважно виконували вправи з підручника
Під час онлайн-уроків учні переважно виконували вправи з підручника

Перші позиції серед онлайн-платформ, які використовували під час дистанційного навчання, займають Zoom та Google classroom. Під час онлайн-уроків учні переважно виконували вправи з підручника. Найбільше завдань школярі отримують з математики, зокрема, алгебри, української та іноземної мов, але кожен п’ятий ігнорує домашнє завдання.

«Освітня агенція Києва оприлюднила результи четвертого дослідження із циклу вивчення стану дистанційного навчання.

Перші позиції серед онлайн-платформ, як і торік, утримують Zoom та Google classroom. Зменшилось використання сайтів шкіл, електронної освітньої системи «МійКлас» та Google Диск. Натомість поширення набуває HUMAN.

Показники, пов’язані з проблемами зв’язку зросли вдвічі за рік. За відповідями 37% учителів серед їхніх учнів є ті, які не охоплені дистанційним навчанням. Проблеми зі зв’язком мають 29,8% учнів, відсутні технічні засоби у 8%. Також перешкодою на шляху здобуття освіти під час локладну є перебування учнів за межами Києва.

Найбільше завдань учні отримують з математики, зокрема, алгебри, української та іноземної мов. Більше задають з історії, зарубіжної літератури, інформатики та більш як у два рази (в порівнянні з минулим роком) — з трудового навчання.

Під час онлайн-уроків учні переважно виконують вправи з підручника. Третина учнів вказала на творчі завдання.

Частка учнів, які отримують вчасно пояснення від учителя з усіх предметів, збільшилась на 6% у порівнянні з минулорічним дослідженням та становить 33, 7%.

Майже 40% учнів навчаються понад три години дистанційно. Половина учнів добросовісно виконує домашні завдання. Кожний п’ятий — ігнорує навчання.

Труднощі з навчанням значною мірою пов’язані з недосконалою комунікацією між учителями й учнями. За результатами трьох досліджень з’ясувалося, що інтерес до навчання неупинно знижується. На сьогодні так вважають 47% батьків проти 36% — у 2020 році.

За рік скоротилась частка учителів (з 40% до 8%), яким бракувало досвіду дистанційного навчання.

У дослідженні взяли участь майже 100 тисяч респондентів: учні 5 — 11 класів (40 459), їх батьки (49 018) та учителі (9 458).

Нагадаємо, з осені київські школярі проходитимуть профорієнтаційний тест

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»