Рушники для готелів: на що звернути увагу при виборі

Готельєри мають ретельно ставитися до вибору махрового текстилю
Готельєри мають ретельно ставитися до вибору махрового текстилю

Будь-який готель має намір призвести гарне враження на кожного постояльця. І це стосується не тільки та вишуканого інтер’єру, компетентного персоналу, а і якості текстильного наповнення закладу.

Рушники для готелів слід обирати дуже ретельно, тому що вони можуть залишити як посмішку на обличчі клієнта, так і негативну характеристику відгуків. Постачальник має бути надійним, з яким можна працювати не один рік.

В готелях рушники використовуються необмежену кількість разів та піддаються термічній обробці майже кожен день. Слід звернути увагу на склад тканини, як оброблені краї та на рекомендації щодо використання, адже готельний текстиль відрізняється від домашнього кількістю разів прання.

Характеристика рушників для готелів

Як вибрати правильний рушник:

  1. В першу чергу готельний текстиль має бути на 100% натуральним. Стосовно рушників — це бавовна (допускається додавання синтетичних волокон, але не більше 20% для кращої зносостійкості).
  2. Стійкість до усадки. Дуже важливо, щоб махровий виріб не змінювався в розмірах після прання.
  3. Шов не більше 0,6 см завширшки.
  4. Рушник має бути прошитий з двох сторін, це гарантує швидке висихання виробу. А останні два шви мають бути лише з окантовкою.
  5. Оптимальна щільність текстилю, бо це забезпечить гігроскопічні властивості.
  6. Здатність добре поглинати вологу. Оцінюється час, доки відвідувач обтирається, а рушник максимально поглинає воду.

Підходячи правильно до підбору рушників, будуть задоволені не тільки постояльці, а й робітники готелю, які займаються створенням гарних вражень.

Оптимальна щільність плетіння рушника

Не завжди висока ціна є ознакою якості. На що дійсно слід звернути увагу — це щільність плетіння виробу. Від цього показника залежить не тільки гігроскопічність махрового рушника, а й вартість його прання. Оптимальна щільність текстилю повинна бути не менш ніж 450 г на кв.м, але слід пам’ятати, що чим щільність вища, тим ретельніші засоби догляду за виробом.

Треба також розуміти, що рушники з подвійною петлею забезпечать довший термін експлуатації, ніж з одинарною. В гарних текстильних виробах, таких як рушники чи халати, ворс не розлазиться навіть після сотого прання. Попри те, що в потребах готельних комплексів використовується високий температурний режим, слід налагодити грамотний догляд за махровим виробом, щоб запобігти деформацію та пошкодження ворса.

Білі чи кольорові рушники?

Не завжди постояльці відрізняються охайністю, тому готельєри мають ретельно ставитися до вибору махрового текстилю. Готельні комплекси надають не менше двох рушників різних розмірів на одного постояльця, але кількість може залежати від класу закладу. Більшість готелів надають перевагу світлим кольорам, в ідеалі — білосніжним, в окремих випадках можуть бути рушники з нанесенням непомітного візерунка або кольорові.

В будь-якому разі рушники треба прати після кожного клієнта, а це майже щодня. Рекомендована температура прання: для білих виробів до 95°, а для кольорових — до 60°. Махра хоч і пристосована до частих циклів термічної обробки, але знати, як правильно доглядати за текстилем, щоб відновити м’якість і колір тканини — це обов’язок кожного готельєра.

Логотип — як характерна риса готелю

Щоб підкреслити високий статус готелю, власники надають перевагу брендованим виробам. Тому характерною рисою вважається нанесення на готельний текстиль логотипу закладу.

Способів нанесення брендової відзнаки на вироби існує досить багато. Для бюджетних закладів переважним будуть фарби, але для готелів від трьох зірок це вже недопустимо. Ще один не дорогий спосіб — вишитий логотип. Виглядає він досить престижно, але слід правильно підібрати нитку, щоб при частому пранні вона не втратила свій колір і не полиняла на основну тканину.

Готелі високих класів надають перевагу жакардовому способу нанесення логотипу, мається на увазі виготовлення махрового виробу спеціально під замовлення вже з брендовими ознаками.

Слід пам’ятати, що правильно підібрані кількість та якість текстилю, а також правильний догляд за виробами, забезпечують довговічність рушників у будь-якому готелі.

Леонід РУДЕНКО