Сервісні центри у столиці приймають споживачів за попереднім записом

Фахівці прийматимуть за визначеним переліком питань
Фахівці прийматимуть за визначеним переліком питань

Сервісні центри відновлюють прийом споживачів: за попереднім записом та визначеним переліком питань. Відкрито онлайн-запис до 2 точок прийому, з 17 травня усі 10 районних сервісних центрів проводитимуть прийом споживачів за попереднім записом.

Для зручності киян, щоб задовольнити потребу в оперативному вирішенні тих питань, які вимагають безпосередньо особистого візиту та пред’явлення і отримання оригіналів документів, фахівці прийматимуть споживачів за напрямками:

— підписання договорів на отримання послуг,
— укладення договорів реструктуризації,
— отримання довідок про стан заборгованості, завірених копій ордерів,
— проведення звіряння за нарахуваннями та оплатами за довготривалий період.

Записатись на прийом можна через сайт або за телефоном call-центру (044)247-40-40.

Особистий прийом споживачів здійснюватиметься з понеділка по четвер із 8:30 до 17:30 та щоп’ятниці із 8:30 до 16:15.

Послуги будуть надаватися з дотриманням вимог, спрямованих на запобігання поширенню короновірусної інфекції та з урахуванням дистанції між відвідувачами не менш як 1,5 метра.

Вирішити усі інші питання можна, як і раніше, через дистанційні канали обслуговування — телефони контакт-центру та додаткові стаціонарні лінії, скайп-зв’язок, месенджер на Facebook-сторінці, скриньки при входах до 15 сервісних центрів.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»