Киянка визнана кращим вчителем року з математики

Свою задачу як вчителя Людмила Харченко бачить у формуванні у дітей здатності практично діяти, застосовувати отримані знання, вміння і навички в різноманітних життєвих ситуаціях
Свою задачу як вчителя Людмила Харченко бачить у формуванні у дітей здатності практично діяти, застосовувати отримані знання, вміння і навички в різноманітних життєвих ситуаціях

За результатами Всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2021» в номінації «Математика» найвищий бал та перше місце отримала Людмила Андріївна Харченко, вчитель математики Русанівського ліцею міста Києва. У конкурсі брали участь понад 1400 учасників.

Свої професійні уміння і творчі здобутки на конкурсі вона представила під час проведення майстер-класу, обравши актуальну тему сьогодення — методику організації командної роботи учнів на уроках математики, які відбуваються в дистанційному режимі. Під час відкритого уроку з геометрії за програмою 8 класу Людмила Андріївна продемонструвала широкий спектр сучасних методів та креативний підхід до процесу навчання.

«Викладати математику в одному з найкращих фізико-математичних ліцеїв України — це і неймовірно приємно, і неймовірно відповідально. А ще натхненно, радісно, з любов’ю до предмета і до учня. Адже саме вони, мої учні, є тим невичерпним джерелом енергії, яка змушує розправляти крила та творити дива. Я дуже радію тому, що кожного дня маю можливість відкривати разом з учнями щось нове, відчувати радість співпраці та співтворчості, розвиватися разом з ними та рости над собою, спільними зусиллями змінювати світ на краще, — описує свою роботу Людмила Харченко. У ліцеї працює з 2008 року. — Моя задача як вчителя математики — не просто навчити учнів певним теоретичним фактам та алгоритмам розв’язання задач, а сформувати у дітей здатність практично діяти, застосовувати отримані знання, вміння і навички в різноманітних життєвих ситуаціях. Саме тому в роботі я активно застосовую компетентнісний підхід. Для цього використовую зокрема такі педагогічні технології, як тьюторський супровід, фасилітацію, СЕН (соціально-емоційне навчання), педагогіку співпраці, технологію проблемного навчання. Для досягнення успіху в формуванні ключових компетентностей велику роль відводжу саме інтерактивним та комунікативним методам навчання, зокрема, груповій роботі».

За останні три навчальних роки вихованці Людмила Андріївни отримали: 2 срібні медалі IMO (Міжнародна математична олімпіада); золоту та бронзову медалі міжнародної олімпіади Romanian Masters of Mathematics; 2 золоті та бронзову медалі IZhO (Міжнародної Жаутиківської олімпіади). А ще 2 дипломи IV (всеукраїнського); 60 дипломів III (міського) та близько 80 дипломів II (районного) етапів ВУО з математики.

Нагадаємо, у Києві обрали кращі ідеї школярів

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»