У контакт-центрі столиці говорили про перепустки в метро, трамвайне сполучення на Дарниці і міст Патона

В метро майже порожньо. Фото «Вечірній Київ»
В метро майже порожньо. Фото «Вечірній Київ»

До Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на передодні вихідних надійшло 9,5 тисяч листів із запитами від організацій про видачу перепусток у міський транспорт. За словами в.о. директора департаменту Івана Шпильового, протягом вихідних співробітники опрацювали всі документи, частину яких було передано до райдержадміністрацій, де також видають перепустки.

-Всім без винятку організаціям, які звернулися до Департаменту транспорту, будуть надані відповіді — позитивні (разом з перепустками) чи негативні (якщо у перепустках буде відмовлено), — пояснив Іван Шпильовий, відповідаючи на запитання киян під час прямої лінії з киянами у контакт-центрі 15-51. — У рішенні влади столиці чітко вказані категорії громадян, які працюють у критичній сфері та сфері життєзабезпечення столиці, яким першочергово надавалися перепустки. Станом на сьогодні у Департаменті залишилося не розданих не більше 150 перепусток.

Іван Шпильовий порадив тим, хто телефонував на пряму лінію з цим запитанням, звернутися до своїх РДА.

Чи відновлять трамвайну лінію на мосту Патона після його реконструкції та чи буде оновлено рухомий склад Дарницького трамвайного депо? Такі питання тричі задавали кияни.

-Щодо нових трамваїв: і Дарницьке і Куренівське трамвайні депо обов’язково отримають нові машини. Останні роки місто повністю було зосереджене на заміні трамваїв на швидкісній лінії на Борщагівку, — пояснив Іван Шпильовий. — Це завдання виконано. Через 2-3 місяці будуть остаточно завершені роботи з капітального ремонту шляхопроводу через залізницю на вулиці Алматинській і можна буде відновити трамвайне сполучення мешканців ДВРЗ і Дніпровського району з іншими районами столиці та Святошинсько-Броварською лінією метрополітену. Крім повної перекладки старої трамвайної колії довелося повністю оновити мережі: теплопостачання, газопостачання та контактну мережу. Зробили й нові тротуари та освітлення. Також до літа завершиться ремонт трамвайної колії біля станції метро «Лісова».

Стосовно відновлення трамвайного руху по мосту Патона. Натепер вирішується питання з отриманням кредиту від ЄБРР на проведення капітального ремонту мостової споруди, розглядається й технічне завдання. Повністю відповісти на питання по трамваю можна буде не раніше початку осені.

Стосовно капітального ремонту трамвайної колії старого зразка й заміну її на сучасну безшумну на вулиці Кирилівській, то саме це передбачається зробити з початком повної реконструкції вулиці — і її проїжджої частини, тротуарів й перекладки всіх зношених підземних комунікацій. Вулиця має довжину 5 кілометрів 100 метрів.

Питання від киян: Коли у столиці почнуть наносити нову розмітку на проїжджих частинах вулиць?

-З настанням сталої теплої погоди, коли температура повітря буде не нижче 8 градусів, і, головне, по завершенні конкурсів по вибору підрядних організацій, на вулицях столиці відновлять та нанесуть нову дорожню розмітку. Такі роботи розпочнуться наприкінці квітня.

Питання від киян: Чому у столиці по вихідних днях не перекривають рух транспорту Хрещатиком?

-Рішення про це ухвалила міська комісія з ТЕБ та НС у зв’язку з карантинними обмеженнями, що діють у місті вже понад рік. Рух не перекривають, аби Хрещатик не перетворювався на місце скупчення молоді, киян у вихідні дні й місце променаду.

Читайте також «Вулиця Кирилівська буде реконструйована і розширена» і про те, наскільки складний ремонт потрібно буде провести на цій вулиці.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»