У столиці оригінально рекламують документальне кіно: фото

Учора розпочався 18-й Міжнародний фестиваль документального кіно про права людини Docudays UA. Для анонсування цієї події а центральних вулицях Києва були встановлені прозорі сітілайти з лаконічним написом «Це справжнє життя». Цей слоган також з’явився на дверях вагонів київського метро.
«Docudays UA популяризує документальне кіно, де стираються межі між художньою вигадкою і реальністю. А події останнього року показали, що справжнє життя часом захоплює сильніше за будь-яку драму, трилер чи бойовик. Для анонсування цієї події агенція Gres Todorchuk створила pro bono креативний проєкт у рамках загальної комунікації фестивалю, — розповіла Ярослава Гресь. — Цю рекламу неможливо не помітити. Як і реальне життя, що відбувається просто зараз на наших очах».






Через карантинні обмеження Docudays UA вдруге відбудеться онлайн. Глядачі мають змогу подивитися понад 100 фільмів в онлайн-кінотеатрі, а також долучитися до дискусій та воркшопів. Детальніше про програму фестивалю.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»