Перший бізнес у 8 років: історія успіху столичної дизайнерки

Київська дизайнерка Анастасія Тимошенко з малечку була дуже творчою. Вона освоювала фортепіано, займалася вокалом, малювала та шила сукні для ляльок. Її мама була дизайнером одягу, що дуже приваблювало Анастасію. Тому наша героїня із захопленням спостерігала за процесом створення одягу та потайки розглядала мамині ескізи, намагаючись пошити щось подібне.
Тоді ще маленька Настя, й гадки не мала, що колись піде по стопах мами та стане засновницею власного бренду «ANNA TIM».
Анастасія зізнається, що окрім творчої натури в ній формувався й справжній підприємець, який почав себе проявляти з раннього віку.
«Свій перший творчий бізнес, я створила у 8 років. Як і більшість дітей мене на літні канікули відправляли у літній табір. Але не на місяць чи два, а на все літо. У нас частенько проводили творчі майстер-класи, наприклад: бісероплетіння. До слова, подібні заняття користувалися чималою популярністю серед дівчат. Єдиний мінус був у тому, що саме цей гурток знаходився далеко та й саме заняття тривало 30 хвилин. Тому деякі відмовлялися від нього. Минув місяць і розпочався другий сезон табору. Але, я вже була не з порожніми руками. Зрозумівши, як дівчатам подобається бісероплетіння, я купила достатню кількість бісеру та запрошувала всіх охочих до себе на майстер-клас під час тихого часу. Одне заняття коштувало 5 грн. До мене поприходили чи не всі дівчата, й таким чином, я мала свої власні зароблені кошти на цукерки», — розповідає Анастасія Тимошенко.


Старт кар’єри

За словами Анастасії любов до створення одягу, у неї започатковано на генетичному рівні. Хоча у школі зізнається трудове навчання не дуже любила, у 5-му класі ніяк не могла власноруч пошити наволочку, хоча була круглою відмінницею зі всіх предметів.
«Моя дизайнерська кар’єра розпочалась не одразу. Після закінчення університету я працювала деякий час журналістом, згодом заснувала своє рекламне агентство „STUDIO 46“, бо за фахом я саме спеціаліст з реклами та PR. Через рік я вирішила присвятити себе дизайнерському ремеслу та створила свій власний бренд одягу „ANNA TIM“, про що я зовсім не шкодую. На шляху до запланованого було багато злетів та падінь, але я живу своєю справою. Коли я бачу хороший результат. Коли, не тільки в Україні, а в США, Франції, Австралії дівчата вдягають одяг українського бренду „ANNA TIM“ — це дуже зігріває душу», — каже дизайнер.
Перші кроки до формування бренду

«Любов до створення красивих, якісних речей передалася мені у спадок. Моя мама теж була дизайнером, і в 90-х роках у неї був свій цех. Можна сказати, що моя сім’я — це династія креативників. Одна з наших сімейних реліквій — швейна машинка Singer 1890 року, яка дісталася мені від прапрабабусі. Назва ANNA TIM — це скорочення мого імені та прізвища. Засновано бренд відносно нещодавно, у 2018 році», — коментує Анастасія.


Також дизайнер згадує свою першу створену річ та каже, що це була спідниця з пальтового матеріалу, яку береже наче зіницю ока.
«Я пошила її коли мені було 18 років, сьогодні ця річ мій талісман. Я, мабуть, ніколи її не продам, не подарую. Можливо колись в майбутньому буде створено музей нашого бренду і там буде ця спідниця», — розповідає Анастасія.
Переломні моменти та критика

«Без них нікуди. Звісно були такі часи коли хотілося зупинитись на пів дороги, коли стикалася з заздрістю та неконструктивною критикою. Приміром власниця одного з київських шоурумів дуже сильно розкритикувала наш одяг. Сказала, що це взагалі не формат, ще й занадто яскраво, через півроку її шоурум закрився. Це про те, що не будь-яка критика несе цінність. Ніколи не можна втрачати віру в себе. Звичайно, в кожній справі бувають такі моменти коли ти стомлюєшся, коли багато всього на тебе навалюється, але якщо ти живеш справою, якою займаєшся, то це тебе підкріплює, мотивує й ти йдеш далі. Це якесь внутрішнє відчуття, що саме ця робота має призвести до чогось дійсно великого. Життя дуже швидкоплинне тому потрібно поспішати встигнути все», — каже дизайнер.
Про міжнародні ринки та відповідальне споживання

«Засновуючи бренд ANNA TIM ми з командою орієнтувалися не тільки на українську аудиторію. Перші продажі колекцій закордон були у 2019, в США, Австралію і Європу. Для нас це був дійсно успіх — усвідомлення, що наш бренд люблять, цінують і хочуть носити не тільки на батьківщині, але і далеко за її межами. У наших колекціях використовуємо переважно натуральні тканини. Крім того, в майбутній колекції ми будемо використовувати фурнітуру з натуральних матеріалів: ґудзики з кокоса, горіха тагуа і перламутру» — додає фешн-експерт.
Дивна мрія

«Застрягнути в ліфті з Ілоном Маском. А чому б ні. Він дуже цікава людина і я б залюбки б з ним поспілкувалася», — розповідає Анастасія.
Вікторія ГРЕБІНЬ, «Вечірній Київ»