На Подолі готуються до реконструкції історичної площі та вулиці

Після реконструкції Контрактова може бути саме такою.
Після реконструкції Контрактова може бути саме такою.

Так склалося, що всі топові столичні об’єкти реконструкції зосереджені у Подільському районі столиці. В пріоритети у нинішньому році додається ще й реконструкція Контрактової площі.

— Про це ми розповідаємо у річному звіті райдержадміністрації, — повідомив голова РДА Віктор Смирнов. — Цього року через коронавірус, щоби зберегти здоров’я громадян, ми мусимо оприлюднити детальний звіт на сайті райдержадміністрації, без традиційної присутності подолян у залі. Маю надію, що поширення вірусу буде зупинено і вже про результати роботи за I півріччя 2021 року будемо звітувати разом з подолянами, — зауважив очільник району.

Віктор Смирнов пояснив, що у звіті є розділ, присвячений планам на 2021-2022 роки.

Що стосується реконструкції Контрактової площі, то вже є проєкт розпорядження, яким буде затверджена загальна кошторисна вартість цього об’єкта. Мова йде про реконструкцію інженерно-транспортних споруд та скверів № 1, № 2, № 3 на Контрактовій.

У Подільській РДА переконані, що розпорядча та проєктна документація підготовлені ретельно, а це дозволить своєчасно виконати реконструкцію історичної площі Подолу.

Серед важливих завдань і реконструкція вулиці Сагайдачного. У I півріччі 2021 року опрацьовують проєктну документацію, де врахують сучасні вимоги до інженерних мереж, отримають дозволи й потім розпочнуть будівельні роботи.

У подільській РДА акцентували, що серед пріоритетних напрямків 2021 року, які визначив міський голова, залишається і будівництво Сирецько-Печерської лінії метрополітену, який частково будується на території їх району. Тому це відображено у планах РДА.

Зазначається, що будівництво двох нових станцій на Виноградар — «Мостицької» та «Проспект Правди» — триває за графіком, їх планують відкрити у грудні 2021 року. Наразі роботи відбуваються на всіх шести будмайданчиках нової ділянки метрополітену. Планується, що дві нові станції перевозитимуть понад 90 тисяч пасажирів на добу. Довжина ділянки метро для двох нових станцій — 3,7 кілометра.

У Подільській РДА підкреслюють, що не менш важливим об’єктом міської інфраструктури, яким особисто опікується мер, є Подільсько-Воскресенський мостовий перехід. Його будівництво не припиняють навіть в ночі. Вже завершили встановлення аркової конструкції мосту в проєктне положення. Також встановили прольоти мосту в напрямку Подолу і фактично з’єднали правий та лівий береги столиці. Нині тривають активні роботи в напрямку Троєщини.

Нагадаємо, що пішохідна зона на Подолі є у проєкті нового Генерального плану столиці. Це передбачено й Комплексною схемою транспорту, яку розробляє КО «Київгенплан».

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»