Мешканцям передмістя можуть запропонувати зручні маршрути, щоб потрапити у столицю

Щодня до столиці на роботу залізницею добираються 50 тисяч мешканців передмістя
Щодня до столиці на роботу залізницею добираються 50 тисяч мешканців передмістя

Щодоби до столиці на роботу приїжджають майже 300 тисяч осіб. Лише 50 тисяч із них — залізницею. Тобто чітко за графіком та без корків на в’їздах у Київ. У КО «Київгенплан» пропонують створити суміжну мережу приміської та міської електрички для того, щоб якомога більше людей із передмістя могло зручно добиратися до праці.

За оцінкою фахівців КО «Київгенплан» жителі передмість витрачають до двох годин свого часу, щоб доїхати на роботу. Щодня в ранкові години (з 07:00 до 10:00) до Києва приїжджає близько 100 тисяч людей на легковому транспорті, ще 120 тисяч — на громадському транспорті (тобто маршрутками), приблизно 50 тисяч — залізницею.

«Створення суміжної мережі приміської та міської електрички: реалізація цієї нашої ідеї зменшить кількість людей, що приїжджають у столицю на приватних автомобілях, а отже розвантажить вуличну мережу, мостові переходи та частково розвантажить кінцеві зупинки метрополітену», — зазначив начальник КО «Київгенплан» Сергій Броневицький.

Він прокоментував фейк про те що місто планує продовжити червону гілку метро до Броварів. Зазначивши, що продовжити наявні лінії метрополітену в приміську зону неможливо: оскільки вони вже вичерпали свій ліміт пропускної здатності. Додаткового обсягу пасажирів вони аж ніяк не перевезуть.

«Зараз, коли у залізниці в пріоритеті вантажні перевезення, міська електричка не справляється зі своїми завданнями, але місту з часом доведеться позбутися вантажних поїздів. А надалі — включити у внутрішню міську мережу залізниці зв’язки з містами приміської зони», — наголосив Сергій Броневицький.

На картинках — проєктні маршрути приміських електропотягів, які обслуговуватимуть найближчу приміську зону та виконуватимуть функцію міської електрички для Києва, а також схема, в якій показаний очікуваний пасажиропотік на мережі міської залізниці та на мережі проєктних маршрутів.

Нагадаємо, перспективи проєкту приміського залізничного сполучення зі столицею транспорту City Express, що хочуть впроваджувати на Київщині, обговорили під час Всеукраїнського форуму «Україна.30». Для покращення сполучення області та Києва вже є необхідна інфраструктура.Першими можуть запустити човникові електрички на маршруті Буча-Святошин.

Також уприміських електричках встановлять «тривожні кнопки» та системи відеонагляду. Таким чином машиністи матимуть можливість контролювати, що робиться у вагонах та оперативно викликати поліцейських.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»