Киян попередили, як не слід передавати показники лічильників води

У столиці нині — черговий розрахунковий період за житлово-комунальні послуги. Традиційно, всі комунальні підприємства, пов’язані з наданням послуг киянам, нагадують про способи оплати й передачі даних індивідуальних приладів обліку.
Київводоканал подякував киянам, які поважають їх роботу, вчасно сплачують за послуги водопостачання та водовідведення, відповідально ставляться до користування водопроводом та каналізацією. «Ми впевнені, що так робить більшість наших споживачів, та все ж таки не зайве нагадати про 5 простих дій, які зроблять нашу співпрацю ще більш ефективною», — пише пресслужба підприємства.
Щоби вчасно сплатити за послуги, можна використовувати наступні способи оплати, про які можна дізнатися тут.
Вчасно та правильно передавати показники лічильників допоможуть сервіси, про які можна прочитати тут.
У Київводоканалі нагадують, що: показники лічильників не приймаються через сторінки Фейсбук та Інстаграм.
Повідомляти про витоки води на зовнішніх водопровідних мережах слід за номером 15-81 та (044) 200-73-01.
Київводоканал вкотре наголошує, що не займається гарячим водопостачанням. Якщо ви помітили витік гарячої води (вода парує), звертайтесь до Київтеплоенерго або до Центральної Диспетчерської Служби з питань ЖКГ 15-57 чи контактного центру міста Києва за номером 15-51.
Киян також попросили дотримуватися правил користування каналізацією і не викидати в неї побутове сміття.
«Під час карантину дбайте про свою безпеку та безпеку наших фахівців, вирішуючи усі питання дистанційно. Контакти для дистанційного обслуговування дивіться тут: https://vodokanal.kiev.ua/distancz%D1%96jne...», — рекомендують у Київводоканалі.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»