У столиці трансформують заклади освіти

У столиці трансформують заклади освіти. Фото з мережі інтернет
У столиці трансформують заклади освіти. Фото з мережі інтернет

Трансформація мережі закладів загальної середньої освіти — неминучий процес на шляху реалізації нового освітнього законодавства, до впровадження якого столиця долучається першою. Про це повідомив в. о. першого заступника голови КМДА Валентин Мондриївський.

«Київ завжди був і залишається лідером освітніх реформ. Тому ми перші починаємо роз’яснювальну роботу про зміни, які чекають на мешканців столиці, після впровадження певних статей нового Закону України «Про повну загальну середню освіту», — розповів Валентин Мондриївський.

Він пояснив, що відповідно до нового законодавства, трансформації зазнають школи-дитячі садочки, навчально-виховні комплекси, вечірні (змінні) школи, середні школи І-ІІІ рівнів, спеціалізовані школи з поглибленим вивченням окремих предметів, спеціальні-школи-інтернати та санаторні школи. Саме таких назв більше не буде в освітньому середовищі. Окрім того, мережа закладів загальної середньої освіти має переформатуватися з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також до культурно-освітніх та інших потреб киян.

«Учні повинні мати доступ до якісної шкільної освіти в безпечному, комфортному, інклюзивному та сучасному освітньому середовищі. Ми маємо забезпечити кожного маленького киянина місцем за шкільною партою. Так, наприклад, у Дарницькому районі завдяки надбудові четвертого поверху у гімназії № 315 вдалося значно збільшити потужність закладу. За таким типовим проєктом у Києві можна реконструювати ще як мінімум 40 шкіл. Тож хочу одразу розвіяти міф та запевнити, що після трансформації місць у навчальних закладах вистачить усім!» — наголосив Валентин Мондриївський.

За його словами, програма трансформації має покращити якість та ресурсне забезпечення освіти та підготувати заклади освіти до впровадження профільної школи з 2027 року. Тому, починаючи зі столиці, Україна й далі продовжить рухатись до впровадження такої системи освіти, яка вже давно працює в багатьох країнах світу.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»