Київське метро стане зручнішим для людей з інвалідністю

Кожна станція метрополітену буде адаптована до всіх категорій пасажирів
Кожна станція метрополітену буде адаптована до всіх категорій пасажирів

Керівництво КП «Київський метрополітен» разом з представниками громадянського суспільства, що опікуються захистом прав осіб з інвалідністю, напрацювали стратегію і конрентні рішення щодо доступності, безпеки та комфорту пасажирів з інвалідністю.

Наприкінці минулого року відбулися дві зустрічі представників громадянського суспільства, які опікуються захистом прав осіб з інвалідністю, із керівництвом КП «Київський метрополітен».

«Перша зустріч мала на меті обговорення загальної стратегії співпраці в напрямку доступності, безпеки, зручності та комфорту пасажирів, які належать до маломобільних груп населення при користуванні Київським метрополітеном. Друга зустріч — обговорення та вирішення низки конкретних проблемних питань. На сьогодні можна констатувати, що керівництво КП „Київський метрополітен“ налаштовано на тривалу системну співпрацю у відповідному напрямк», — повідомили в Національній Асамблеї людей з інвалідністю України.

Про що домовилися і що вже виконується:

  • При будівництві нових станцій, а також при проведенні капітальних ремонтів (реконструкцій) станцій метрополітену, виконувати усі можливі заходи для забезпечення максимальної доступності станцій для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення,
  • Опрацювати питання щодо технічної можливості розміщення ліфтів або вжиття інших рішень на пересадочному вузлі між станціями «Хрещатик» та «Майдан Незалежності» для забезпечення доступності для маломобільних груп населення.
  • Опрацювати питання щодо технічної можливості закриття міжвагонного простору в поїздах, що видаються на лінії, а також включення вимог щодо відсутності міжвагонного простору під час закупівлі нових вагонів.
  • Виконати роботи зі збільшення інтервалу часу між сигналами звукових орієнтирів до 5-7 секунд та зменшення гучності роботи звукових орієнтирів на станціях.
  • Розв’язати комплекс проблемних питань, пов’язаних із супроводом пасажирів із порушеннями зору на станціях Київського метрополітену.
  • Опрацювати спільно питання підвищення рівня доступності сайту Київського метрополітену для користувачів з порушенням зору та оперативного розміщення іншої необхідної інформації для поліпшення навігації пасажирів.

З повною версією протоколів обох нарад можна ознайомитися у розділі сайту Київського метрополітену.

«Наша задача — адаптувати кожну станцію метрополітену до всіх категорій пасажирів наскільки це можливо. Задача непроста, бо обмежуючих факторів більш ніж достатньо: застарілий конструктив, тривалі нормативні процедури, визначений об’єм ресурсів. Але ми рухаємося, вибудовуємо співпрацю і тому хочу подякувати за розуміння та конструктивний діалог», — зазначив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

Нагадаємо, на станції метро «Харківська» встановлюють антивандальні турнікети

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»