ТОП-3 звернень: у КМДА розповіли з якими питаннями найчастіше телефонують на 15-51

Оператори працюють у режимі 24 години, 7 днів на тиждень, без вихідних.
Оператори працюють у режимі 24 години, 7 днів на тиждень, без вихідних.

Оператори Контакт-центру 15-51 минулого року прийняли й опрацювали 2 млн 081 тис. 498 дзвінків. Це на 240 тисяч більше, ніж у 2019 році. Зареєстрували 1 млн 223 тис. 509 звернень. Найчастіше заявники зверталися із питань сфери житлово-комунального господарства. Таких звернень було понад півмільйона. До ТОП-3 також потрапили сфери соціального забезпечення – 82 651 звернення, та благоустрою – 46 272 звернення.

Так, 923 924 звернення прийняті телефоном «гарячої лінії» 15-51. Ще 208 131 звернення – через сайт та мобільні додатки. Ще 89 694 звернення отримані від державної установи «Урядовий контактний центр». Майже по тисячі звернень отримані через електронну пошту та під час телеефірів.

«Оператори працюють у режимі нон-стоп – 24 години, 7 днів на тиждень, без вихідних і святкових днів. Зокрема, за рік оператори надали понад 800 000 телефонних консультацій, із яких 20 644 надали фахівці юридичного відділу за зверненнями від громадян із питання отримання безоплатної первинної правової допомоги», — зазначив керівник апарату Київської міської державної адміністрації Дмитро Загуменний.

Він підкреслив, що міська влада зацікавлена у покращенні якості роботи сервісу та зростанні кількості звернень. Адже Контактний центр – це не лише скарги чи звернення, за номером 15-5 кияни отримують різноманітну інформацію та оперативну консультацію з багатьох питань.

Нагадаємо, кияни можуть звернутися до Контактного центру, зателефонувавши на «гарячу лінію» 15-51, залишивши повідомлення через сайт (www.1551.gov.ua) або через мобільний додаток 1551.

На базі контактного центру працює бюро знахідок Luck Find (http://www.luckfind.me), інформаційно-довідковий ресурс «База знань» (http://wiki.1551.gov.ua), на якому можна отримати відповіді на найбільш поширені питання щодо роботи комунальних служб, тарифів, сплати комунальних послуг та інші.

Також щовівторка на офіційному веб-порталі Установи проводиться онлайн-трансляція, під час якої з киянами спілкуються керівники структурних підрозділів КМДА щодо актуальних питань функціонування міста. Так, у 2020 році була проведена 41 пряма лінія у рамках проєкту «Прямий зв’язок з київською міською владою».

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»