Чайові на мрію: на що просять київські баристи

Чайові на мрію: на що просять київські баристи

Біля каси у кав’ярнях можна побачити баночки, у які клієнт може «подякувати» гривнею за гарний сервіс. Чим креативніші написи, тим більше шансів баристі отримати чайові.

Написи розраховані на те, щоб розсмішити, розчулити або здивувати клієнта. Таке привернення уваги дає можливість розраховувати на кілька гривень чайових…. а може й більше.

Раніше популярним варіантом було абстрактне «На мрію». Зараз зазначають конкретніші прохання – на кактус, книгу або котика. На подібні бажання чайових справді може вистачити. Хоча іноді зустрічаються досить екзотичні варіанти («На стриптизера»).

Серед масштабних бажань лідирують подорожі: від загального «На море» до певних далеких мандрівок, приміром, у Непал або навколо світу. А враховучи кризовий час для сфери послуг, не дивний збір чайових на психологічну допомогу («На відновлення психіки», «На фонд потерпілих від слова експресо»).

Нагадаємо, що під час «зимового локдауну», який триватиме до 25 січня, кав’ярні та ресторани перейшли на формат роботи «з собою».

Ольга КОСОВА, «Вечірній Київ»