У Київводоканалі розказали, як зробити контрольне знімання показників лічильників під час карантину

Перевірка необхідна, щоб уникнути плутанини в нарахуваннях
Перевірка необхідна, щоб уникнути плутанини в нарахуваннях

Коли між показниками загальнобудинкового лічильника та сумою показників усіх квартирних приладів обліку утворюється велика різниця, працівники «Київводоканалу» мають перевірити, чому так сталося, щоб уникнути плутанини в нарахуваннях. Для цього проводять контрольне знімання показників квартирних лічильників.

У такому разі на під’їзді будинку заздалегідь розміщується відповідне оголошення, де вказано в який день і в який часовий проміжок контролери здійснюватимуть контрольне зняття показників.

У «Київводоканалі» зазначають, що під час карантину особисте спілкування з контролером не є бажаним, тому під час локдауну контрольне зняття показників у квартирах споживачів відбувається лише за взаємозгодою.

Якщо ви побачили на вашому будинку оголошення про контрольне зняття показників, але не бажаєте особисто контактувати з контролером або в цей час вас не буде вдома, будь ласка, надішліть фотографії ваших лічильників на електронну пошту чи Скайп до будь-якого з Центрів обслуговування споживачів Київводоканалу (контакти).

Відправляючи фото, обов`язково вкажіть вашу адресу та контактний номер телефону.

Як проводиться опломбування лічильників під час карантину

Нагадаємо, уКиївводоканалі пояснили, для кого і коли змінюються тарифи на воду

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»