Департамент містобудування та архітектури Києва проводить реструктуризацію: що зміниться

Замість Управління адміністративних послуг буде нове управління з двома відділами
Замість Управління адміністративних послуг буде нове управління з двома відділами

Управління адміністративних послуг буде ліквідоване, натомість з'явиться управління, в якому буде два відділи. Один з них спеціалізуватиметься на обробці документів та підготовці містобудівних умов та обмежень, другий - на опрацюванні документації із землеустрою. А за підготовку будівельних паспортів відповідатиме окремо створений сектор.

“Проводимо невелику реструктуризацію, щоб покращити ефективність роботи органу. Будь-який документ, який ми випускаємо, готується великою кількістю фахівців, кожен з яких відповідальний за свій напрям. При підготовці будівельного паспорта 80% документу готують архітектори. Новий сектор буде знаходитись саме у вертикалі спеціалістів-архітекторів, - розповів заступник директора Департаменту містобудування та архітектури Юрій Тацій. -  Для Департаменту це дозволить розподілити навантаження та оптимізувати нашу роботу. А для киян такі зміни лише покращать якість відпрацювання документів. Крім цього, Департамент згідно з останніми змінами до законодавства починає працювати у Державній електронній системі у сфері будівництва, що додатково до наших зусиль спростить доступ до містобудівної документації”.

За його словами, зміни, які відбудуться у Департаменті та в тому числі і в законодавстві, ніяк не вплинуть на процес подачі заявок на отримання вихідних даних. Їх так само необхідно подавати через Центри надання адміністративних послуг доти, доки законодавчо не врегулюється питання отримання адміністративних послуг через ЄДЕССБ.

Раніше Юрій Тацій назвав 6 шкіл Києва, що вражають екотехнологіями та архітектурою.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»