Золоті мелодії французької естради: у столиці відбувся концерт «Від Піаф до Матьє»

Золоті мелодії французької естради: у столиці відбувся концерт «Від Піаф до Матьє»

26 листопада на сцені Київської опери (КМАТОБ для дітей та юнацтва) з великим успіхом відбувся концерт «Від Піаф до Матьє», присвячений 105 річчю до дня народження легендарної французської співачки Едіт Піаф (1915-1963), яку ще за життя називали «символом Франції» та «Паризьким горобчиком».

Вона мала усього 147 сантиметрів зросту, та далеко не яскравої сценічної зовнішності, проте завдяки унікальному таланту, неповторному голосу та майстерності перевтілюватися, вона проживала на сцені тисячі життів, змушуючи глядачів, які сидять у залі, переживати разом з нею в кожній пісні меленьку драму.

«Я співаю не для всіх, я співаю для кожного» - таким був творчий девіз цієї надзвичайно обдарованої тендітної жінки, яка пройшла тернистий шлях від вуличної співачки, до зірки світового масштабу.

І хоча, з моменту смерті Едіт Піаф вже пройшло понад півстоліття, багато її пісень, зокрема «La vie en rose»,  «Padam Padam», «Non, Je ne regrette de rien» продовжують виконуватися багатьма сучасними співачками і по сьогоднішній день.

До речі, свого часу  навіть знаменита Мірей Матьє також розпочинала свій творчий шлях з творів Піаф. Проте, згодом вона знайшла власний творчий стиль та репертуар, який допоміг її підкорити вершини мистецького Олімпу.

У 2001 році Мірей Матьє приїздила до Києва, де давала чудовий концерт на сцені Палацу Україна у супроводі живого оркестру. Багато шедеврів з її репертуару: «Der Pariser tango», «La Paloma adieu», «Ciao bambino, sorry» «Pardonne-moi ce caprice d`enfant» з великим успіхом прозвучали і в нинішньому концерті.

Незважаючи на присвяту саме Едіт Піаф, програма концерту не була зосереджена лише на репертуарі легендарної співачки та її наступниці - Мірей Матьє, яка продовжила традиції легендарного «горобчика», уособлюючи французьку пісню впродовж кількох десятиліть. Приємною несподіванкою для глядачів стала оркестрова інтерпретація творів Джо Дассена, окремі твори Даліди та Лари Фабіан, та навіть Френка Сінатри. Завдяки прекрасному звучанню Президентського оркестру на чолі з Олексієм Баженовим, який зробив оригінальні оркестровки для багатьох творів, які звучали в програмі концерту.

Окрасою вечора стала і неабияка майстерність солісток Ірини Кулик та Тетяни Богуславської, які продемонстрували власні цікаві інтерпретації неповторних пісень з золотого фонду французької естради XX століття.

«Для мене немає нічого більш важливого у житті, ніж любов та мої пісні, але мої пісні – це теж любов»,- говорила легендарна Едіт Піаф.

І частинка цієї любові продовжує жити, доки буде звучати ця неповторна музика, яка уособлює «серце Парижу».

Тетяна АСАДЧЕВА, «Вечірній Київ»