Відтепер у Києві довідку про перейменування вулиці можна отримати онлайн

На сайті містобудівного кадастру відкрилась можливість подачі заявки на отримання довідки про найменування/перейменування в електронному вигляді.
"Навіщо потрібен цей документ? Зазвичай довідка про найменування або перейменування вулиці необхідна для здійснення нотаріальних дій з нерухомістю або внесення змін у правовстановлюючі документи", - повідомив заступник директора Департаменту містобудування та архітектури КМДА, начальник управління адміністративних послуг Юрій Тацій.
За словами посадовця отримання довідки займає всього кілька днів, і для цього не потрібно виходити з дому.
"Громадянам необхідно зайти на сайт містобудівного кадастру і спочатку ознайомитись з порядком оформлення заявки у вкладці «Інструкції». Після цього обрати розділ «Послуги» і натиснути на потрібну послугу, далі - ввести відповідні дані й надіслати електронний запит", - пояснив Юрій Тацій.
Для підготовки заявки потрібний електронний цифровий підпис або Bank ID.
Міністерство цифрової трансформації України запустило гід з державних послуг. Це інформаційний онлайн-портал про всі сервіси, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Сьогодні на сервісі доступна інформація про 1 170 послуг – місце, строки, вартість, а також необхідні документи та спосіб оскарження їхніх результатів. Інформація постійно оновлюється і невдовзі на портал буде перенесено 100% державних послуг в Україні.
Підготувала Наталка Марків