Як у Києві самостійно створити свій інтернет-магазин: корисні поради

Як у Києві самостійно створити свій інтернет-магазин: корисні поради

2020 рік продемонстрував, що бізнес вже не може існувати лише офлайн. Сьогодні питання створення інтернет-магазину хвилює багатьох бізнесменів. Власний онлайн-магазин допоможе вам розширити географію цільової аудиторії, налагодити більш тісний контакт з покупцем та експериментувати з різними маркетинговими стратегіями.

Можливо, ми вас здивуємо, але створити сайт безкоштовно цілком реально! Дана стаття буде особливо цікава представникам small-бізнесу, а також стартапам та бізнесменам, які бажають дослідити ринок перед запуском окремого товару.

Створюємо інтернет-магазин самостійно та безкоштовно

Якщо ви колись цікавились питанням створення власного інтернет-магазину, ви знаєте, що у веб-студій та фрілансерів ця послуга може коштувати від 700 до 2000$+. Не кожен власник малого бізнесу може виділити таку суму на першому етапі. Але альтернатива існує — створити інтернет-магазин на конструкторі сайтів. В інтернеті таких конструкторів існує чимало: Tilda, Shopify та багато інших, але всі вони мають як переваги, так і певні недоліки.

Наприклад, Tilda дає лише 7 днів тестового періоду, а Shopify має лише англомовну версію, тому без знань англійської мови користуватися ним буде дуже важко. Але ми знайшли якісний та простий у використанні конструктор інтернет-магазинів в Україні, з яким ви легко зможете запустити свій онлайн-бізнес. Мова йде про конструктор Weblium. Розглянемо його більше детально.

Weblium — зручний та зрозумілий конструктор інтернет-магазинів

Головна особливість конструктору Weblium в тому, що ви можете створити інтернет-магазин на готовому шаблоні. Всі шаблони розроблені професійними UI/UX дизайнерами, тому вони не тільки виглядають дуже стильно та сучасно, але і мають інтуїтивно зрозумілу навігацію: кожна кнопка знаходиться на своєму місці, а розмір та тип шрифтів не відволікають покупця від процесу вибору товару.

Декількома кліками ви зможете змінити картинку чи колір фону, додати свій текст та завантажити товари.

Все! Інтернет-магазин готовий до запуску. Більше того, вам дається цілих 14 днів безкоштовного тестового періоду, а у підписці Pro вже включена можливість створення інтернет-магазину. Ніяких доплат не потрібно!

У 99,9% випадків у вас виникнуть запитання. Відповіді на них ви зможете знайти у підказках, які є на кожному блоці в конструкторі, або запитати в онлайн-підтримки, яка на зв’язку 24/7.

5 кроків до створення інтернет-магазину на платформі Weblium

1. Зареєструйтесь на конструкторі сайтів Weblium та оберіть бажаний шаблон для створення власного сайту. Для зручності клієнтів Weblium розсортував всі шаблони за категоріями.

2. Додайте товари у каталог на своєму акаунті. Обов’язково заповніть поля з ціною, описом та технічними характеристиками, а також додайте фото товару. Чим ретельніше будуть заповнені поля товарної картки, тим зрозуміліше буде покупцю.

3. Оберіть шаблон (дизайн), який вам до вподоби, та додайте свої товари. Для цього натисніть на порожнє поле, де повинен бути товар, та з випадаючого списку виберіть свій товар з каталогу.

4. Заповніть текстові поля, якщо є  бажання можете змінити фото чи колір у блоках на сайті.

5. Зареєструйте домен з назвою інтернет-магазину: додайте її у налаштуваннях. Далі сміливо публікуйте власний інтернет-магазин в Інтернеті.

Посилання на власний інтернет-магазин ви зможете розмістити у своїх соціальних мережах, на друкованій продукції (флаєри, візитки, тощо), та найважливіше, що ви зумієте запустити рекламну кампанію, як в Google, так і в соцмережах.

Корисні поради маркетолога щодо створення інтернет-магазину

Безумовно, власний інтернет-магазин — це чудово, але чому одні онлайн-магазини популярні, а інші — ні? Ми спитали маркетолога та ось які пораді він дав бізнесменам-початківцям.

  1. Вивчіть свою цільову аудиторію. В ідеалі розписати портрет вашого ідеального покупця: скільки йому років, стать, сімейне положення, хобі, де працює, де відпочиває — чим детальнішим буде опис, тим легше вам буде дізнатися, якими словами та тригерами на нього вплинути.
  2. Вивчіть конкурентів. Ви повинні добре знати свою нішу, та найближчих конкурентів. Вивчіть їх переваги, та зверніть найбільшу увагу на недоліки, наприклад, відсутність доставки, високі ціни, малий асортимент тощо. На контрасті ви зможете зробити потенційним клієнтам більш вигідні пропозиції.
  3. Виділяйтеся. Навіть якщо ви реалізуєте поширений товар, ви можете виділитися нестандартними описами товарів, якісною та швидкою службою підтримки, акційними пропозиціями тощо. Не бійтеся реалізувати свій креатив — клієнти обов’язково це помітять!
  4. Якісна презентація товарів. Фото товару — це те, що його продає у 8 з 10 випадків. Тому фотографії мають бути якісними, зрозумілими, повинні демонструвати товар з різних боків та підкреслювати його переваги.
  5. Починайте з малого. Не потрібно додавати на сайт одразу декілька тисяч товарів. Почніть з 5-10 позицій, подивіться, як на них реагують відвідувачі та поступово розширюйте асортимент.

В цілому, створення власного інтернет-магазину — справа цікава, але не проста. Це потребує знань не лише у веб-дизайні, але й у маркетингу, рекламі, логістиці та багатьох інших сферах. Але з конструктором сайтів Weblium ви зможете зекономити час на розробці онлайн-магазини та заощадити значну суму коштів. Тож спробуйте, а після поділіться відгуком.

Бажаємо вдалої роботи та великого прибутку!

Матеріал розміщений на правах реклами