Комуналка та соціальний захист: з якими питаннями звертаються мешканці столиці до КМДА

Комуналка та соціальний захист: з якими питаннями звертаються мешканці столиці до КМДА

В Управлінні з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації розповіли, з якими питаннями найчастіше зверталися мешканці до міської влади.

За 9 місяців 2020 року зареєстровано 19 220 звернень громадян, з них: письмових – 16 707, усних – 2 513. У порівнянні з минулим роком загальна кількість звернень зменшилася на 2 104 звернення, або на 9,9%. При тому, на 50,2% (у порівнянні із минулим роком) збільшилася кількість звернень на електронну адресу КМДА – 6 912 (за аналогічний період минулого року – 4 602 звернення громадян).

Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців Шевченківського (11,4%) та Голосіївського (10,8%) районів, найменша – від мешканців Святошинського (8,2%) та Подільського районів.

Як свідчить аналіз, серед основних питань є питання комунального господарства – 39,2%, питання соціального захисту – 9,7%, питання економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 7,3%, питання транспорту та зв’язку – 7,0%, питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 6,2%, питання охорони здоров’я – 5,7%, питання житлової політики – 4,1% від загальної кількості.

– Упродовж звітного періоду голова КМДА Віталій Кличко особисто прийняв 484 громадянина, які подали 270 звернень. Всі звернення громадян, отримані під час особистих прийомів, залишаються на контролі до остаточного розв'язання питань, – пояснили в Управлінні. Також зустрічі проводили перший заступник та заступники голови КМДА.

В апараті КМДА всі звернення громадян розглянули у визначені Законом України «Про звернення громадян» терміни та інформують, що немає жодного порушення термінів розгляду звернень громадян.

Як запевнили в Управлінні в  КМДА і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо найменш соціально захищених категорій.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»