Метро на Троєщину: стало відомо, як планують будувати метро за проєктом Генплану

Метро на Троєщину: стало відомо, як планують будувати метро за проєктом Генплану

Згідно з проєктом Генерального плану Києва, нову гілку метро на Троєщину планують прокласти проспектом Маяковського.

Голова КО «Київгенплан» Сергій Броневицький розповів, що перші п'ять станцій прокладуть від «Лук'янівської», остання станція – «Райдужна» – буде знаходитися на лівому березі, на Троєщині.

Завдання перших п'яти станцій буде з'єднати лівий і правий береги Дніпра новою гілкою. Надалі кількість станцій, згідно з проєктом, буде збільшуватися.

– Станція метро «Райдужна» буде виконувати роль потужного пересадочного вузла, куди буде підходити швидкісний трамвай та міська електричка, розповів Броневицький.

Нова лінія називатиметься Подільсько-Вигурівською, за словами Броневицького, вона з'єднає інвестиційно привабливу територію на півночі Троєщини з центром міста. Зокрема, йдеться про вулицю Закревського, де планують створити «бізнес-парк».

Нова гілка метро за планами має з'єднати Троєщину, Поділ, Севастопольську площу і, в перспективі, аеропорт Жуляни.

– Гілка буде продовжена з поворотом на проспект Маяковського, це буде підземне метро, але неглибокого залягання і далі буде повертати на вулиці Закревського, – сказав він.

Рішення прокласти метро по проспекту Маяковського виявилось найкращим, тому що в такому випадку 70% жителів Троєщини опиняться в пішій доступності від метро.

Слід зазначити, що проєкт Генерального плану Києва до 2025 року ще не був затверджений і наразі знаходиться на етапі обговорення. Розпочати будівництво цієї гілки планують в найближчі 5-7 років.

Нагадаємо, метро на Виноградар: на якому зараз етапі будівництво.

Михайло Загородній, фото КП «Київський метрополітен»