Передвиборча сесія: за що голосувала Київрада

Передвиборча сесія: за що голосувала Київрада

У четвер, 3 вересня, відбулося пленарне засідання сесії Київради

У ході засідання депутати запланували понад 400 різноманітних проєктів, винесених на розгляд сесії.

Відкриваючи пленарне засідання, київський мер Віталій Кличко закликав депутатів ухвалити зміни до міського бюджету та програми соціально-економічного розвитку. За його словами, Київрада має перерозподілити кошти на найважливіші сфери, щоб мінімізувати негативний вплив епідемії коронавірусу на економіку і бізнес.

За словами Кличка, попри пандемію, яка суттєво вплинула на соціально-економічну ситуацію, столична влада продовжує втілювати важливі інфраструктурні проєкти, оновлювати дороги, приділяти увагу медицині і захисту киян від загрози коронавірусу.

– Необхідно забезпечити безперебійну роботу комунальних підприємств, які надають сервіс мешканцям столиці. Зокрема, транспортників. Я звертався на минулих засіданнях і закликаю вас сьогодні: ухвалити нарешті рішення про додаткове фінансування комунальних підприємств-перевізників. Для виплати заробітних плат їхнім працівникам. Йдеться про «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс». Адже працівники транспортної сфери ризикують залишитися без зарплат – через втрату доходів підприємств під час суворих карантинних обмежень, – зауважив київський голова.

За даними Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, для безперебійної роботи КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс» необхідно виділити понад 440 млн грн. Ці кошти, згідно з рішенням Київради, розподілять між обома комунальними підприємствами.

На сесії підтримали програму модернізації міського транспорту: Київрада надала згоду на отримання кредиту від Європейського банку реконструкції та розвитку. Згідно з проєктом, ЄБРР забезпечить фінансування програми у розмірі близько 50 млн євро.

– Сьогоднішнім рішенням Київрада надала ЄБРР гарантію для забезпечення виконання боргових зобов’язань. Плата гарантії для забезпечення виконання зобов’язань – 17 тисяч гривень.  Загалом, угода дозволить придбати до 50 новеньких вагонів для столичної підземки. Це забезпечить безперебійне перевезення пасажирів метрополітену. Також ми зможемо зменшити навантаження на наземний транспорт. Це, у свою чергу, покращить екологічну ситуацію в столиці, – повідомив голова бюджетної комісії  Андрій Странніков.

На сьогодні парк вагонів налічує 821 одиницю. Щоденно в годину пік на лінії одночасно виїздить 546 вагонів. Торік столичний метрополітен перевіз майже 500 мільйонів пасажирів.

Під час засідання депутати також підтримали проєкт про створення комунального некомерційного підприємства «Київський міський дитячий кардіологічний центр». 

– За останніх 5 років фахівці центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України обстежили майже п’ять тисяч новонароджених та понад 20 тисяч дітей до 18 років із вродженими вадами серця. І щороку кількість тих, хто потребує нашої допомоги тільки зростає. Сьогодні є гостра потреба в створенні столичного центру, який би опікувався питаннями високоспеціалізованої кардіологічної та кардіохірургічної допомоги дітям, – сказав директор «Науково-практичного медичного центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України», кардіохірург Ілля Ємець.

Згідно з рішенням Київради, новий комунальний Центр буде створено на базі Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України». Цей медичний заклад має не лише надавати клінічні послуги, а й готувати фахівців за спеціальностями: кардіологія, кардіохірургія, анестезіологія, реанімація та радіологія.

Фото Бориса Корпусенка