Без інформаційної боротьби неможливо зупинити масштабне поширення коронавірусу

Без інформаційної боротьби неможливо зупинити масштабне поширення коронавірусу

Оперативне інформування мешканців столиці про ситуацію із коронавірусом в Києві залишається одним із головних пріоритетів влади.

Щоб вберегти життя та здоров'я людей, необхідно щоденно нагадувати про можливу небезпеку та заходи, які дозволяють мінімізувати ризики – на цьому наголошують учасники пресконференції, присвяченої темі інформаційної кампанії «Карантин послаблено – небезпека COVID-19 залишається», що відбулася у четвер, 20 серпня, у пресцентрі «Укрінформу». 

Учасники заходу – ГО «Життя», Центр громадського здоров'я МОЗ України, КП «Центр публічної комунікації та інформації» розповіли про те, як нині здійснюється комунікація між мешканцями та столиці та владою і медиками, які борються із поширенням хвороби. Зокрема, столична влада щоденно інформує про ситуацію у столиці, міський голова Віталій Кличко регулярно проводить відповідні брифінги. Роз'яснювальну роботу серед населення виконують усі відповідальні служби та інформаційні ресурси Києва. 

– Для будь-якого міста поширення коронавірусу – це виклик, як у соціальній, так і політичній галузі. Але найголовнішим, я вважаю, є виклик у сфері комунікації, – наголосила директор КП «Центр публічної комунікації та інформації» Анна Куницька. – З самого початку пандемія обросла різними міфами і чутками, тому мета інформаційної кампанії нашого Центру – донести до людей простою мовою, що убезпечує їх від хвороби і запобігає її поширенню.

Оскільки «ЦПКІ» є діалоговим майданчиком між громадою і владою, тут співпрацювали з Асоціацією малого та середнього бізнесу та районними державними адміністраціями. Завдяки цій роботі були створені постери-наліпки з основною інформацією про правила поведінки у закладах Києва. На радіостанціях запущена ротація аудіо роликів щодо запобігання захворювання, був створений спеціальний випуск газети «Вечірній Київ» про COVID-19, який розповсюджується в місті. 

– У соцмережах на наших сторінках «Центру публічної комунікації та інформації» запущена кампанія щодо спростування міфів про коронавірусу. Ми регулярно моніторимо ситуацію в Києві, створюємо роз’яснювальні інфографіки, – розповіла Анна Куницька. – На сторінці «ЦПКІ» у Facebook працює чат-бот, який допомагає швидко дізнатися, що робити, якщо людина відчула певні симптоми, а також надаємо номери телефонів фахівців і лікарів.

До початку навчального процесу «Центр публічної комунікації та інформації», разом із Департаментом освіти і науки КМДА, розроблятимуть інформаційну кампанію про правила поводження учнів, вчителів і батьків, які приводять дітей до школи. Але найголовнішу роль у цьому процесі грає особиста відповідальність кожного, яку може посилити якісна комунікація.

Ольга КОСОВА, «Вечірній Київ»