До кінця серпня всі труби на Борщагівці полагодять і заасфальтують тротуари

До кінця серпня всі труби на Борщагівці полагодять і заасфальтують тротуари

Для мешканців Борщагівки є приємна новина: капітальний ремонт трубопроводів тут планують завершити до кінця серпня, після чого буде відновлено благоустрій території.

Нині роботи по заміні труб проводяться на вулиці Симиренка і проспекті Академіка Корольова - замінюють близько 1,5 км мереж, які забезпечували теплопостачання 48 багатоповерхівок – 6 тис. київських сімей, а також до 1 школи, 4 дитячих садочків і 1 лікувального закладу.

-На вулиці Симиренка і проспекті Корольова труби пропрацювали близько 40 років – з 1982-го. Лише за останні кілька років тут сталося 45 пошкоджень, які щоразу призводили до вимкнення опалення та гарячої води. Тепер зможемо цього уникнути. На двох ділянках уже переклали 93% трубопроводів від майже 1,5 км запланованих. Замість старих зношених труб будуть нові попередньо ізольовані. Вони «не бояться» впливу корозії та стійкі до перепадів температур, – розповів Василь Деревицький, директор СП «Київські теплові мережі» КП «Київтеплоенерго».

Натепер у Києві масштабні роботи із заміни тепломереж проводяться на Теремках, Виноградарі, Троєщині та в центральній частині міста, уточнює пресслужба Київтеплоенерго.. Саме систематичні роботи із заміни найбільш зношених тепломереж, реконструкцію та капітальні ремонти трубопроводів Київтеплоенерго розпочало у минулому році. Тоді було замінено 130 км тепломереж, цього року – заплановано замінити більше 100 км. Сьогодні централізована система теплопостачання потребує комплексного оновлення. Зношеність тепломереж – 80%, а середній вік трубопроводів досягає 50 років. Такі мережі відпрацювали нормативний термін експлуатації і потребують заміни.

Нагадаємо, що нові тепломережі, які прокладають у Києві, оснащені системою аварійної сигналізації. У трубопроводи вмонтовані спеціальні датчики, що контролюють імпульси від системи сигналізації. За допомогою них, з використанням спеціальних пристроїв, можна буде визначити місце витоку теплоносія з високою точністю. Це дозволить у майбутньому виконувати ремонти точково, з мінімальним пошкодженням доріг і київських дворів.