Київські електромережі тепер працюють з містянами без черг

Київські електромережі тепер працюють з містянами без черг

Замовити послугу спеціаліста для опломбування та розпломбування електролічильника, його заміни, якщо він перестав працювати та коли на екрані з’являється «ERROR», замінити прилад обліку, якщо оплавився його корпусу; встановити параметри для роботи у багатозонному режимі, - тепер все це можна зробити дистанційно  через інтернет, вибираючи собі зручний час очікування на майстра. 

У ДТЕК Київські електромережі підтвердили: вони дійсно вдосконалили онлайн-форму замовлення робіт з обслуговування лічильника і дистанційно замовити послугу стало ще зручніше.

Як пояснюють у пресслужбі Київських електромереж, оновлена форма доступна на клієнтському сайті компанії. Завдяки ній можна самостійно замовити всі ці 5 сервісів.

- Наразі замовлення можна зробити наступним чином. Клієнт заходить на  сайт ДТЕК Київські електромережі у розділ «Клієнтам», - пояснила оновлення керівник департаменту з обслуговування клієнтів ДТЕК Київські електромережі Лариса Мачулянська.-Обирає у меню «Замовити послугу» підпункт «Усі послуги». В переліку знаходить одну зі згаданих 5 послуг. Вводить номер особового рахунку або адресу. Обирає необхідний сервіс, вказує контактні данні, місце розташування приладу обліку, характер володіння помешканням, дату виконання робіт та натискає «відправити». На електрону адресу отримує форму підтвердження. Підтвердивши власне замовлення, клієнт у обраний день отримує послугу.

Нагадаємо, що через онлайн-сервіс  укладання договорів на розподіл електричної енергії кияни скористалися ним більше двох тисяч разів. Послуга стала у пригоді тим, хто придбав (отримав) квартиру у новобудові або купив житло у попереднього власника й переоформлює договір на розподіл електроенергії на себе.