Електронний квиток на проїзд можна поповнити мобільними грошима

Кияни все активніше поповнюють Kyiv Smart Card із мобільного рахунку.
Обсяг оплати транспорту мобільними абонентами з березня 2019 до березня 2020 року зріс у 40 разів. Про це повідомляє заступник директора Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА В’ячеслав Новохацький.
– Сьогодні в Києві пасажири щодня користуються електронним квитком приблизно 700 000 разів. Безготівкова оплата – це прозорий механізм контролю обігу коштів і точний моніторинг пасажироперевезень для перевізників. Але головне, що для пасажирів – це сучасний інструмент зручного способу використання громадського транспорту. Е-квиток дозволяє економити час і кошти на поїздках, – розповів В’ячеслав Новохацький.
Він також додав, що кияни змогли на власному досвіді переконатися в ефективності кешлес-оплати завдяки кешбеку від «Київстар». У рамках акції «кешбек на проїзд», яка проходила у січні – лютому 2020 року, абоненти «Київстар» при поповненні Kyiv Smart Card отримували кешбек на мобільний рахунок у розмірі 20% від суми поповнення. Акція була реалізована за підтримки Київської міської державної адміністрації.
Оператор системи е-квитка, КП ГІОЦ, у січні направив пропозиції іншим мобільним операторам щодо створення аналогічних сервісів для їх абонентів та очікує відповіді від них.
У додатку Kyiv Smart City можна сплатити за паркування погодинно.