Київська опера зняла яскраве відео на Житньому ринку

Київська опера зняла яскраве відео на Житньому ринку

Київська опера (Київський муніципальний театр опери і балету для дітей та юнацтва) презентувала музичне відео у рамках проєкту «Якщо ти не ідеш у театр – театр приходить до тебе». Ролик знімали на Житньому ринку.

Ідея проєкту полягає у приверненні уваги до проблем культурної сфери в умовах карантинних обмежень, спричинених пандемією COVID-19. Ролик демонструє, що «духовне харчування» не менш важливе, аніж харчування фізичне та закликає глядачів приходити до театрів (звісно ж, як тільки з’явиться така можливість).

Артисти виконали фрагмент із опери Г. Доніцетті «Vivalamamma» у незвичній для такого жанру локації – на Житньому ринку. Спеціально для проєкту було створено сучасне аранжування музики Г. Доніцетті, а також змінено текст задля актуалізації дії до сучасних реалій.

– Оперу прийнято вважати елітарним, вузькосегментним видом мистецтва, але ми з цим незгодні. Наш проєкт демонструє не лише доступність опери як жанру, а і її необхідність широкій аудиторії. Оперний театр може бути сучасним, прогресивним та цікавим, – говорить автор ідеї проєкту, директор-художній керівник Київської опери Петро Качанов.

Нагадаємо, стало відомо, коли у Києві пройде міжнародний кінофестиваль «Молодість».