Під час карантину киянам вирішили мільйон комунальних питань дистанційно

Під час карантину киянам вирішили мільйон комунальних питань дистанційно

Із 18 березня фахівцями ЦКС надано понад 1 мільйон консультацій і послуг із питань житлово-комунального господарства. Щодня – це більше 10 тисяч консультацій: як телефонних та через сайт, так і у Facebook та Skype.

Про це заявив генеральний директор «Центру комунального сервісу» Андрій Щербина. «Центр комунального сервісу» (ЦКС) надає усі послуги дистанційно в умовах запроваджених протиепідемічних обмежень.

– ЦКС за один день повністю перейшов на онлайн-обслуговування, щоб кияни надійно та дистанційно отримували всі послуги і мали змогу залишатися вдома та дотримуватись обмежувальних заходів. Загалом за три місяці роботи, винятково у дистанційному форматі, ми допомогли споживачам житлово-комунальних послуг вирішити 1 195 746 питань, і отримали багато позитивних відгуків щодо нового формату роботи. У період дії протиепідемічних обмежень ЦКС і надалі працюватиме у такому режимі, щоб кожен киянин мав змогу вирішити своє питання, залишаючись удома, – пояснив Андрій Щербина.


З 18 березня фахівцями ЦКС опрацьовано 1 195 746 питань, із яких:


Директор підприємства також підкреслив, що для дистанційної оплати за всі спожиті житлово-комунальні послуги «Центр комунального сервісу» пропонує користуватися зручними муніципальними онлайн сервісами: особистим кабінетом на сайті центру та QR-кодом, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні. За допомогою цих сервісів, розрахуватися можна як за всі послуги разом, так і за будь-яку окремо без комісії «карткою киянина». 

Нагадаємо, під час гідравлічних випробувань у Києві виявили 700 пошкоджень: скільки усунули.