Хто чинить спротив будівництву мосту на Троєщину

Хто чинить спротив будівництву мосту на Троєщину

Група активістів громадської організації «Русанівській масив» чинить спротив будівництву Подільсько-Воскресенського мостового переходу. 

Київ не може зупинити будівництво мосту на догоду групі людей. Про це мер столиці Віталій Кличко заявив під час онлайн пресконференції, відповідаючи на запитання, отримані від ЗМІ.

Деякі мешканці Русанівських садів стверджують, що ця земля і дорога по вул. Центральна Садова, яка використовується під будівництво, належить до їхньої приватної власності. Кличко зазнає, що все не так: дорога по вулицях Центральна Садова, Залізнична та Дамбова належить до автомагістралей районного значення. Щодо правової власності, то ці вулиці – в комунальній власності міста.

– Активісти наполягають, щоб міст був спроектований з урахуванням їхніх вимог. Незважаючи на проект, якому вже багато років. Незважаючи на те, що будівництво мостового переходу здійснюється з усіма дозвільними документами і згідно чинного законодавства. Місто не може зупинити будівництво мостового переходу на догоду групі людей! Цей міст – важлива магістраль для кількох мільйонів мешканців столиці і є об’єктом загальнодержавного значення! – підкреслив мер столиці. 

Він зазначив, що місто погодилося на деякі побажання активістів, які можливо врахувати в проєктній документації. Також між мешканцями Русанівських садів та замовником будівництва був підписаний меморандум про співпрацю, згідно з яким мешканці зобов'язуються не перешкоджати будівництву мосту. А замовник бере на себе зобов'язання підтримувати в належному технічному стані вулиці Центральна Садова, Залізнична та Дамбова.

За словами Кличка, двічі був зроблений ямковий ремонт вулиць після першого проїзду техніки на будівництво. А після другого проїзду активісти заблокували рух по вулиці Центральна Садова, порушивши умови меморандуму.

– Хочу підкреслити: Подільсько-Воскресенський міст необхідний місту. Будується з дотриманням вимог закону. І на нього чекають сотні тисяч киян, які мешкають на лівому березі. Наша мета – до кінця року запустити автомобільне сполучення новим мостом. І приступити відразу до будівництва метро на Троєщину, – наголосив Віталій Кличко.