Киянин визначив місця у столиці з найбільшою кількістю ДТП

Киянин визначив місця у столиці з найбільшою кількістю ДТП

Киянин Олексій Касьяненко проаналізував статистику всіх аварій в Києві за 2016-19 роки, визначив місця концентрації важких ДТП та зробив карту.

Отримані дані він виклав на свою Facebook-cторінку.

– Зараз тільки 6 з 20 камер встановлені в місцях концентрації важких ДТП. Решта камери, звичайно, теж приносять певну користь, але набагато меншу, ніж могли б. Сподіваюся міська влада зробить все залежне, щоб камери автофіксації в Києві встановили в місцях концентрації важких ДТП. А також, щоб в КМДА почали аналізувати подібну інформацію. І Київ став безпечним містом, написав він. 

Резюме аналізу.

Розв'язки-лідери за кількістю важких ДТП:

  • розв'язка на Шулявці 20 ДТП (10 пішоходів);
  • розв'язка Столичне-Заболотного 16 (6);
  • розв'язка за північним Мостом (Шухевича-Бальзака) 15 (10);
  • перехрестя пр. Бандери-Богатирська-Оболонський 14 (5);
  • розв'язка Окружна-Глушкова 11;
  • розв'язка на Деміївці 11;
  • пл. Перемоги 10 (4);
  • розв'язка просп. Бандери – Наб. Рибальска – Сталінграда 10 (4);
  • розв'язка Голосіївський просп. – Васильківська 10;
  • розв'язка Перемоги-Кільцева  10 (7);
  • розв'язка м. Харківська 9 (8);
  • розв'язка просп. Григоренко-вул. Ахматової  9 (6);
  • перехрестя Глушкова-Васильківська-Голосіївський 9;
  • Кільцева-Курбаса 8 (7);
  • просп. Шухевича-Перова / Маяковського 8 (2);
  • м. Позняки  7;
  • розв'язка на Броварському біля м. Лівобережна 6 (1).


Вулиці-лідери за кількістю важких ДТП:

  • пр. Перемоги 68 аварій (30 пішоходів);
  • вул. Велика Кільцева  67 (39);
  • Столичне шосе 60 (24);
  • Броварський пр. – 36 (17);
  • пр. Бандери (Московський) 34 (12);
  • Харківське шосе 32 (23);
  • вул. Братиславська  32 (23);
  • вул. Заболотного 31 (17);
  • просп. Шухевича (Ватутіна) 30 (15);
  • вул. В. Гетьмана 29 (18);
  • вул. Богатирська 28 (10);
  • Гостомельське шосе 28 (6);
  • просп. Маяковського 26 (19);
  • просп. В. Лобановського (Червонозоряний);
  • просп. М. Бажана 23 (15);
  • вул. Щербакова (Щербаківського) 22 (17);
  • Голосіївський просп.  21 (16);
  • бульв. Т. Шевченка – 20 (15);
  • Повітрофлотський пр. 20 (11);
  • вул. В. Васильківська 20 (13);
  • бульв. Дружби Народів 20 (6);
  • вул. Оноре де Бальзака – 20 (8);
  • Набережне шосе  19 (8);
  • вул. М. Закревського 19 (17);
  • вул. О. Теліги 17 (6);
  • вул. Васильківська 17 (15);
  • просп. Науки - 17 (13);
  • бульв. В. Гавела (І. Лепсе) 17 (12);
  • просп. П. Григоренко – 17 (13);
  • просп. Глушкова  17 (11).


На карті відтінками червоного позначені найбільш проблемні ділянки: чим темніший колір – тим більше концентрація важких ДТП. А отже, ці місця вимагають першочергової уваги. Інтерактивна карта.

Це в першу чергу вулиці проспект Перемоги, вул. Велика Кільцева та Столичне шосе, де кількість важких ДТП перевершує найближчих «конкурентів» мінімум в 2 рази!
А камери встановлені лише на Столичному і не покривають, навіть, її потреб,
– зауважив Олексій. – Але швидкість, це не єдина проблема домінування постраждалих пішоходів на всіх проблемних ділянках говорить про те, що немає і зручної інфраструктури. Наприклад, на проспекті Перемоги всі водії розганяються щоб швидше доїхати до наступної пробки або розв'язки (де, зазвичай, і трапляються важкі ДТП). А пішоходи постійно перебігають проспект нагорі. Можливим виходом буде знизити швидкість, прибрати відбійник, поставити камери і зробити перехрестя. Тоді швидкість потоку буде регулюватися світлофорами на перехрестях, люди будуть комфортно і безпечно переходити по наземному переходу, а водії отримувати більшу мобільність і зможуть йти вліво там де, їм потрібно, а не концентрувати потоки на Шулявській і Повітрофлотському? Крім того, у нас в місті зараз дуже багато нерегульованих перехресть, причому навіть на жвавих вулицях. Раніше в цих місцях стояли світлофори з кнопкою зараз їх практично скрізь познімали.

Нагадаємо, місто оскаржує в суді рішення про скасування пішохідної зони на Подолі.