Хто останній за талонами у центрах обслуговування клієнтів «Київенерго»?

Хто останній за талонами у центрах обслуговування клієнтів «Київенерго»?

Щоб потрапити до деяких центрів обслуговування клієнтів «Київенерго», городяни записувалися навіть уночі. Про це «Вечірка» розповіла в матеріалі «Люди ночують у чергах до монополіста» (16 липня, № 28). Чи змінилася ситуація нині? Ми побували у кількох центрах «Київенерго» – на вулицях Мельникова, 31 і Жилянській, 83/53. 

Ось уже півроку, як кияни перейшли на нову систему розрахунків за електроенергію. Замість застарілих абонентських книжок «Київенерго» щомісяця надсилає підготовлений до оплати документ – рахунок за спожите. Це не данина моді або чиясь примха, вважають у компанії, а закономірний процес побудови цивілізованих відносин із клієнтом. 

А компанія мовчить… 
Щоб потрапити до фахівця центру обслуговування клієнтів, який роз’яснить «арифметику» платіжки чи питання щодо лічильника, потрібно отримати талон із номером. Фахівців у центрі на вулиці Мельникова нібито чимало – 21, однак тих, кому потрібна їхня допомога, – значно більше. 
- Я вже другий день приходжу сюди і не можу взяти талон до спеціаліста, – говорить один із відвідувачів, Юрій Антонович. – «Київенерго» поширило новину, що невдовзі встановлюватимуть теплові будинкові лічильники, отож усі мої сусіди почали встановлювати лічильники у квартирах. Але укласти угоду з компанією неможливо, бо не потрапиш до спеціаліста
У киянки Ірини Олександрівни схожа проблема: 7 липня жінка передала енергетикам увесь пакет документів для опломбування лічильника гарячої води. Сказали: доведеться почекати – це буде протягом місяця, однак досі ніхто із компанії не зателефонував. 
- Я звернувся сьогодні до «Київенерго» з пакетом документів, щоб опломбувати лічильник гарячої води, – розповідає Володимир Михайлович. – Мої документи розглянули і з’ясувалося, що в мене… недійсні лічильники. Кажуть, що ці прилади мені встановив «Укрсервісмонтаж» і вони не дійсні, бо це мав зробити їхній спеціаліст. Але ж я телефонував за номером, який вказала компанія, і викликав фахівця... Не можу зрозуміти цього безладу

«Доведеться сидіти при свічках» 
Наболілим ділиться і Сафа Ширалієв, що мешкає на бульварі Дружби Народів: 
- Сьогодні у моєму помешканні відімкнули світло. Приїхав до центру обслуговування, щоб з’ясувати причину, та вже не встиг отримати талончика. Доведеться сьогодні сидіти при свічках. У мене вдома маленька донечка, а син, Радж, служить у Нацгвардії, в АТО. Думаю, що мені приписали якісь неіснуючі борги. Я – колишній афганець і учасник Майдану. Чому такі установи підривають довіру народу до влади?».
- А мій борг зростає уже три місяці, – розповідає Наталя Тарасун. – Звідки він узявся, якщо я завжди добросовісно сплачую за комунальні послуги? Сусідка каже, що чиїсь борги розписують на таких, як ми
- Ще весною встановили у квартирі лічильники і досі не можемо дочекатися фахівця, щоб їх опломбувати, – не приховує роздратування киянка Тетяна Анатоліївна. – Натомість одержала квитанцію із заборгованістю на суму 1200 гривень! 800 – за гарячу і 400 – за холодну воду. Я з донькою і внуками мешкаю на дачі, жодного разу крана не відкривала. Мені порадили, щоб я перед тим, як їхати на все літо на дачу, повідомляла «Київенерго», що не буду користуватися комунальними послугами. Ну чи не комедія, скажіть?!
Десять років переплачували 
У Марії Колот – особливий випадок: десять років сплачувала за електроенергію за неправильними показниками. Розповідає: 
- У нашому будинку були старі лічильники із п’ятизначними показниками, де остання цифра була червоного кольору. Її непотрібно було брати до уваги. Наприклад, якщо за місяць ми використовували 100 кіловат електроенергії, то сплачували за тисячу
Тепер, коли поміняли електролічильник, виявилося, що у Колотів величезна переплата. Однак повертати гроші їм ніхто не збирається. Пенсіонерка тривалий час безрезультатно намагалася потрапити на прийом до фахівця у центрі обслуговування, що на проспекті Свободи, а сьогодні приїхала на Мельникова. Та все даремно. Марія Дмитрівна, до речі, народила і виховала сімох дітей, однак пільг їй не передбачено. 
Інша колега по нещастю – Надія Василівна з подібним питанням приїхала на консультацію до центру на Жилянській ще о восьмій ранку: 
- Протягом дня сиджу в черзі, коли запросять до консультанта – невідомо, – обурюється вона. – Одержала квитанцію із заборгованістю за гарячу воду на 122 гривні. Мешкаю одна, зроду стільки води не використовувала
Захисник Вітчизни Олександр бідкається, що учасників АТО не обслуговують поза чергою. Хлопець рік воював на сході країни і незабаром знову – до побратимів: «У нас багатодітна сім’я, крім мене ще чотири молодші брати і сестра. Хотів за ці дні оформити пільги і договір на лічильники. Ще ж потрібно весь пакет документів зібрати, думав, таких, як я, може, без черги запросять на консультацію до фахівця». 
Що ж, таке явище, як черги, все ще існує, воно не кануло в Лету, не зникає у той час, коли ми вчимося господарювати за європейськими стандартами і правилами. Так, поки що ми вчимося, дивимося, як поставлено справу в цивілізованих країнах, але щось у нас це погано виходить… 

«Вечірка» зустрілася з комерційним директором ПАТ «Київенерго» Євгеном Бушмою, який відповів на запитання, що непокоять споживачів