Мер столиці показав, як демонтують рекламу на дорогах міста

Мер столиці показав, як демонтують рекламу на дорогах міста

Із початку 2020 року з вулиць столиці прибрали понад 7 тисяч рекламних конструкцій і засобів, зокрема з фасадів будинків.

Про це мер Києва Віталій Кличко заявив під час онлайн пресконференції, відповідаючи на запитання, отримані від ЗМІ.

– Я думаю що всі мешканці міста можуть побачити, що ми наводимо лад із зовнішньою рекламою. Як і обіцяли. І, якщо в  2015-му році в місті було майже 12 тисяч наземних рекламних конструкцій, то сьогодні їх – менше 5 тисяч. А до кінця року, згідно схеми розміщення наземних рекламних засобів,  кількість такої реклами буде 4390 одиниць. Як ми і домовлялися з операторами рекламного ринку, зазначив Кличко.

Мер столиці також показав коротке відео про те, як працівники «Київреклами» прибирають великі конструкції.

За словами Кличка, роботи із наведення ладу не припиняли і під час карантину. Наприклад, на вулиці Бойчука було 49 великих білбордів. Зокрема, на розв’язці 19 таких конструкцій. Всі їх демонтували. Бо, згідно правил, на розв’язках не можна розміщувати наземні рекламні засоби. На самій же вулиці залишилося 11 скролів.

– Також по-іншому тепер виглядає вулиця Борщагівська. На якій з 88-ми конструкцій залишили всього 28. Загалом, з початку 2020 року з вулиць столиці прибрали більше 7 тисяч рекламних конструкцій і засобів. У тому числі і з фасадів будинків, повідомив Віталій Кличко. 

Він додав, що Київ продовжує втілювати розумні технології, зокрема, і в сфері реклами. Так фахівці «Київреклами» розробили спеціальний додаток з новою послугою. «Створення ескізу вивіски онлайн». Тепер оформити вивіску належним чином підприємці можуть не виходячи з дому.