Кияни економлять на кормах для тварин і товарах краси

Кияни економлять на кормах для тварин і товарах краси

Зважаючи на зниження своїх доходів, кияни віддають перевагу насамперед предметам першої необхідності.

Сьогодні у столиці збільшується кількість товарів, на які падає попит. Про це стало відомо під час вебінару, організованого для членів Київської торгово-промислової палати.

Найбільше постраждали зоомагазини: обсяги продаж кормів для тварин знизились на 74 %. На третину впав попит на товари краси і здоров’я. Зважаючи на кризу, зменшилися замовлення на купівлю меблів.

– Потрібно більше приділяти уваги клієнтам, проводити різноманітні акції, оформляти клубні підписки і стежити за конкурентами. У нинішніх умовах треба перебудовувати свій бізнес: починаючи з продаж і закінчуючи новими моделями взаємодії, – порадила власниця компанії «Bogushtime» Людмила Богуш.