Кияни почали дистанційно обслуговувати свої лічильники
3433

У квітні понад 25 тисяч киян дистанційно через Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» вирішили питання, пов'язані із наданням послуг Київтеплоенерго.
Про це повідомила пресслужба підприємства.
Найпоширеніші питання – це дистанційне опломбування та розпломбування лічильників, актуалізація інформації про повірку приладів обліку, укладання договорів, передача показань тощо.
В умовах карантину розширено перелік каналів комунікації, по яких клієнти можуть зв'язатись з фахівцями Центру. Їх можна знайти на карті актуальних контактів всіх адміністративних районів Києва. Так ви зможете залишатись вдома та позбавити себе необхідності додаткових соціальних контактів, а значить додатково убезпечитися від COVID-19.