Столичному бізнесу підказали рішення в умовах кризи

Столичному бізнесу підказали рішення в умовах кризи

Які функції має виконувати власник бізнесу, перебуваючи на карантині?

Під час кризи варто переформатуватися та відмовитися від довгострокових цілей. Про це повідомили на вебінарі, організованому для членів Київської торгово-промислової палати.

Столичний бізнес отримав антикризовий алгоритм дій: створити нову стратегію для своїх компаній і підприємств, сформулювати ідеї і розробити плани.

– Наприклад, власник поставив перед собою задачу розвивати компанію. Для цього він оптимізує процеси, досліджує ринок, фіксує всі напрацювання. А директор, у свою чергу, повинен реалізовувати стратегічні задачі та знайти способи співпраці з членами команди – як їх утримувати та мотивувати, – розповіла власниця компанії «BogushTime» Людмила Богуш.

На вебінарі Богуш поділилась прикладами ефективного управління компанією, опираючись на власний досвід.

– Я сама відпрацювала особисті стратегічні плани. Записую в блокнот те, чим хочу займатись. Для своїх ключових працівників я провела процедуру прояснення продукту щодо поста на час кризи. Адже головна функція власника компанії полягає в тому, щоб створювати ідеологію, просувати її та надихати свою команду, – підсумувала бізнес-леді.

За прогнозами Богуш, після карантину бізнес повинен бути готовим стати потенційним інвестором – вкладати гроші у нові технології та напрацювання.