Після кризи: столичному бізнесу розповіли про нові орієнтири

Після кризи: столичному бізнесу розповіли про нові орієнтири

Коли завершиться карантин, виробникам і споживачам доведеться переглядати свої пріоритети.

Про нові (післякризові) орієнтири розповіли під час вебінару, організованого для членів Київської торгово-промислової палати (КТПП).

– Нас очікує величезний попит на здоровий образ життя – на спорт і правильне харчування. З’явиться необхідність у психологічній підтримці. Буде нова телекомунікація, телемедицина. Віртуальне спілкування збільшиться, – вважає власниця компанії «BogushTime», бізнес-тренер Людмила Богуш.

У списку головних трендів, які створюватимуть умови для розвитку бізнесу, лідерами залишатимуться харчова і медична галузь. Адже основні потреби споживачів – їжа та ліки.

– Змінюються стандарти, ростуть вимоги. Потрібно працювати над своїм баченням, подумати про розвиток бізнесу. Сьогодні відбувається зниження глобалізації, фокус зміщується на локальні ринки. Країни розпочнуть розвивати бізнес всередині із залученням своїх експертів і професіоналів. Інвестиції стануть дешевшими, – прогнозує Богуш.

За її словами, сьогодні особлива увага прикута до ринку праці: якщо до кризи на одного вакантного працівника було 7 пропозицій від роботодавців, то нині на одну вакансію – 25 пропозицій від кандидатів.