Столичний бізнес активує бренд через обличчя власника

Столичний бізнес активує бренд через обличчя власника

Імідж першої особи компанії серйозно впливає на формування суспільної думки про власний бренд.

Завдячуючи власному рейтингу, власник фірми може сприяти збільшенню обороту на 30% і подвоєнню кількості клієнтів. Про це засвідчив вебінар, проведений для членів Київської торгово-промислової палати (КТПП).

– На сьогоднішній день, головний тренд маркетингу – людське обличчя. Будь-то b2b чи b2c, клієнти не хочуть спілкуватися із красивою вивіскою чи крутим логотипом. Чому це так? Коли бачать, як ставишся до своєї роботи, чим займаєшся поза нею, то довіра зростає. Причому довіра пропорційно росте як до керівника, так і до бренду, – пояснила власниця smm-агентства Юлія Андрусенко.

За словами експерта, просування через особистий бренд свідчить про високу якість продукту, а також відкриває шляхи до закритих професійних спільнот.

Репутація керівника підвищує зацікавленість потенційних інвесторів, забезпечує правильне позиціонування  і захищає від кризових ситуацій.

– Бізнесмени повинні розуміти, що особистий бренд – це певні асоціації, які виникають в свідомості конкретних людей при згадуванні вашого імені. Кожне ваше слово може відображатися на вашому образі. Будьте послідовними, – підсумувала Юлія Андрусенко.

Концепція особистого бренду керівника повинна перекликатися з ідеями компанії і базуватись на стійкому фундаменті реальних досягнень.