Столичний бізнес воює за клієнта в соцмережі

Столичний бізнес воює за клієнта в соцмережі

Як рекламувати і просувати свій продукт, використовуючи безкоштовні засоби комунікації?

Про секрети пошуку клієнтів розповіли на безкоштовному вебінарі, організованому для членів Київської торгово-промислової палати (КТПП).

Представники КТПП дізнались про п`ять основних кроків просування свого контенту.

– Перше – чітко сформулювати ідею бренду. Друге – проаналізувати потреби своєї аудиторії. Щосекунди клієнт стає більш вибагливим. Він точно знає: де, коли і що йому треба купити. Третій крок складається з розробки цілей контент-стратегії. Далі пропрацюйте продуктову лінійку: виділіть флагманський продукт, від продаж якого надходить основний дохід. Через цей продукт визначте 15 проблем, які він вирішує. Клієнту важливо зрозуміти: як продукт може йому допомогти. Контент для клієнта, а не для себе! П’ятий крок – аналіз результатів: активність людей, популярність постів і залучення клієнтів, – розповіла власниця SMM-агентства Юлія Андрусенко.

Хоча контент-маркетинг уже завойовує провідні позиції в боротьбі за клієнта, але не всі компанії розуміють: як продавати свої продукти через соцмережі.