Київводоканал прийматиме споживачів онлайн

Київводоканал прийматиме споживачів онлайн

Для оперативного та ефективного розв'язання будь-яких питань абонентів ПрАТ «АК «Київводоканал» налаштував дистанційне обслуговування споживачів.

Про це повідомили на сайті КМДА.

Зокрема, консультації  можна отримати у колл-центрі за номером: 202-02-02, на сторінці підприємства у Facebook або через онлайн-чат для фізичних та юридичних осіб на сайті «Київводоканалу».

Центрами обслуговування споживачів вже створено акаунти у Skype, які приймають абонентів за графіком:

  • Пн-Чт – з 08:00 до 17:00.
  • Пт – з 08:00 до 16:00.
  • Сб, Нд – вихідний.
  • Обідня перерва з 12:00 до 13:00.

Акаунти центрів:

  • Центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKElektrotehnichna16.
  • Центр обслуговування споживачів № 3 (бульв. Чоколівський, 40) – KVKChokolivskyi40.
  • Центр обслуговування споживачів № 4 (просп. Героїв Сталінграда, 14-ж) – KVKStalingrada14G.
  • Центр обслуговування споживачів № 5 (вул. Ревуцького, 5-а) – KVKRevutskogo5A.
  • Центр обслуговування споживачів № 6 (вул. Академіка Туполєва, 19-а) – KVKTupoleva19A.
  • Центр обслуговування споживачів № 7 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKUROSOBUElektrotehnichna16.

Дистанційні консультації надаються із таких питань:

  • укладання договорів зі споживачами про надання послуги з централізованого постачання холодної води та послуг водовідведення (із використанням внутрішньобудинкових систем);
  • проведення перерахунків та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
  • актуалізація інформації про споживача (внесення ознаки лічильника, ознаки бойлера, кількості мешканців, закриття старих лічильників на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);
  • внесення заявок в Централізовану систему повірки лічильників та внесення заявок на опломбування в програму з опломбування лічильників;
  • внесення в білінгову систему показників квартирних приладів обліку;
  • отримання довідки про відсутність заборгованості.

Оплатити послуги також можна дистанційно:

  • через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;
  • за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
  • в «Особистому кабінеті» на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHub за допомогою банківської картки.

Для юридичних осіб це можуть бути такі способи дистанційного обслуговування:

  • офіційний сайт Товариства (розділи з інформацією, завантаження бланків тощо);
  • особистий електронний кабінет юридичної особи (інформація про розрахунки, передача показань);
  • система E.Doc, СОТА(отримання і відправлення розрахункових документів), ЕДО «Вчасно» ;
  • електронні пошти (відправка і отримання листів);
  • скриньки у кожному ЦОС (для залишення звернень, документів та інформації про показання);
  • система електронного документообігу для юридичних осіб SmartSign (обмін документами з використанням ЕЦП) та система ЕДО АСКОД;
  • телефони підрозділів, відповідальних за напрямки роботи, засоби поштового зв’язку, Sкype тощо.