Київводоканал прийматиме споживачів онлайн
1879

Для оперативного та ефективного розв'язання будь-яких питань абонентів ПрАТ «АК «Київводоканал» налаштував дистанційне обслуговування споживачів.
Про це повідомили на сайті КМДА.
Зокрема, консультації можна отримати у колл-центрі за номером: 202-02-02, на сторінці підприємства у Facebook або через онлайн-чат для фізичних та юридичних осіб на сайті «Київводоканалу».
Центрами обслуговування споживачів вже створено акаунти у Skype, які приймають абонентів за графіком:
- Пн-Чт – з 08:00 до 17:00.
- Пт – з 08:00 до 16:00.
- Сб, Нд – вихідний.
- Обідня перерва з 12:00 до 13:00.
Акаунти центрів:
- Центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKElektrotehnichna16.
- Центр обслуговування споживачів № 3 (бульв. Чоколівський, 40) – KVKChokolivskyi40.
- Центр обслуговування споживачів № 4 (просп. Героїв Сталінграда, 14-ж) – KVKStalingrada14G.
- Центр обслуговування споживачів № 5 (вул. Ревуцького, 5-а) – KVKRevutskogo5A.
- Центр обслуговування споживачів № 6 (вул. Академіка Туполєва, 19-а) – KVKTupoleva19A.
- Центр обслуговування споживачів № 7 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKUROSOBUElektrotehnichna16.
Дистанційні консультації надаються із таких питань:
- укладання договорів зі споживачами про надання послуги з централізованого постачання холодної води та послуг водовідведення (із використанням внутрішньобудинкових систем);
- проведення перерахунків та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
- актуалізація інформації про споживача (внесення ознаки лічильника, ознаки бойлера, кількості мешканців, закриття старих лічильників на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);
- внесення заявок в Централізовану систему повірки лічильників та внесення заявок на опломбування в програму з опломбування лічильників;
- внесення в білінгову систему показників квартирних приладів обліку;
- отримання довідки про відсутність заборгованості.
Оплатити послуги також можна дистанційно:
- через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;
- за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
- в «Особистому кабінеті» на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHub за допомогою банківської картки.
Для юридичних осіб це можуть бути такі способи дистанційного обслуговування:
- офіційний сайт Товариства (розділи з інформацією, завантаження бланків тощо);
- особистий електронний кабінет юридичної особи (інформація про розрахунки, передача показань);
- система E.Doc, СОТА(отримання і відправлення розрахункових документів), ЕДО «Вчасно» ;
- електронні пошти (відправка і отримання листів);
- скриньки у кожному ЦОС (для залишення звернень, документів та інформації про показання);
- система електронного документообігу для юридичних осіб SmartSign (обмін документами з використанням ЕЦП) та система ЕДО АСКОД;
- телефони підрозділів, відповідальних за напрямки роботи, засоби поштового зв’язку, Sкype тощо.