Корисні ресурси для киян: отримати консультації про коронавірус можна цілодобово

Корисні ресурси для киян: отримати консультації про коронавірус можна цілодобово

Кияни можуть цілодобово отримати консультації з усіх наболілих питань. Дізнатися, хто надає допомогу, як оформити ті чи інші документи, як поспілкуватися із психологом.

 Про це нагадують у Міністерстві охорони здоров’я, підкреслюючи, що у кожній області та місті Києві діють гарячі лінії з соціальних питань та щодо коронавірусної інфекціїї COVID-19.

-У місті Києві цілодобово можна телефонувати за №№ 15-51, 15-83, 044-235-01-01, - зазначають у міністерстві.

Також у Міністерстві охорони здоров’я перезапустили чатбота під назвою «Іван Маск». Він надаватиме новини про коронавірус в усіх найпопулярніших українських месенджерах: Viber, Telegram та Facebook Messenger.Сам чатбот безкоштовно розробила компанія «Шорткат» за підтримки UNICEF Ukraine, Facebook та Viber.

Щоб скористатися чатботом, перейдіть за посиланнями:

Facebook Messenger: m.me/moz.ukr.
Viber: viber.com/ivanmaskbot
Telegram: t.me/ivanmaskbot.

Також Моніторинговий центр КМДА з протидії COVID-19 відкрив офіційну телефонну лінію – 044-237-15-71.  За цим номером можна звертатися якщо:

  • ви хочете повідомити про факти порушення самоізоляції та обсервації;
  • якщо бажаєте отримати безкоштовну емоційну підтримку;
  • отримати роз’яснення з питань заходів із запобігання розповсюдженню коронавірусної інфекції;
  • вам вже телефонував наш оператор із опитуванням і ви хочете надати додаткову інформацію.

Спілкування з киянами, які перебувають у групі ризику, відбувається виключно через Моніторинговий центр КМДА. 

Єдиний номер, з якого телефонують киянам представники Моніторингового центру КМДА: 093-117-15-51.