Все про карантин: у Києві запрацювала гаряча лінія

Все про карантин: у Києві запрацювала гаряча лінія

Моніторинговий центр з протидії COVID-19 відкрив офіційну телефонну лінію – 044-237-15-71. 

За його допомогою можна отримати відповіді на основні питання, пов’язані з карантинними заходами. Про це повідомив радник Київського міського голови Володимир Бондаренко.

– Тепер у столиці ви можете зателефонувати на єдиний багатоканальний номер 044-237-15-71 і обрати один із необхідних сервісів. На сьогодні це чотири основних напрями, за якими найчастіше звертаються містяни, – сказав Володимир Бондаренко. 

Він розповів, що зателефонувати на гарячу лінію можна, якщо:

  • ви хочете повідомити про факти порушення самоізоляції та обсервації;
  • якщо бажаєте отримати безкоштовну емоційну підтримку;
  • отримати роз’яснення з питань заходів із запобігання розповсюдженню коронавірусної інфекції;
  • вам вже телефонував наш оператор із опитуванням і ви хочете надати додаткову інформацію.

Спілкування з киянами, які перебувають у групі ризику, відбувається виключно через Моніторинговий центр КМДА. 

– На жаль, маємо випадки шахрайських дзвінків, які вводять в оману або розповсюджують недостовірну інформацію про карантинні заходи. Правоохоронці вже розслідують подібні випадки, – додав Володимир Бондаренко.

Єдиний номер, з якого телефонують киянам представники Моніторингового центру КМДА: 093-117-15-51.