"Пряма лінія" - на субсидію має право кожен

 "Пряма лінія" - на субсидію має право кожен

У вівторок, 22 вересня, у Контакт-центрі КМДА традиційно відбулася «пряма лінія». У рамках проекту «Прямий зв’язок з київською міською владою» на актуальні питання щодо соціальної сфери відповідали Наталія Миколаївна Литвин, начальник відділу пільг та розрахунків за житлово-комунальні послуги, Максим Васильович Бученко, начальник відділу житлових субсидій, Любов Михайлівна Супрун, начальник Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, і Наталія Леонідівна Бєлявська, начальник відділу з питань учасників АТО та вимушених переселенців. Під час «прямої лінії» було зареєстровано 10 звернень. Кияни мали змогу почути відповіді на найболючіші запитання. Так, більшість громадян хвилювало питання надання субсидій та нарахування матеріальної допомоги. Мешканці столиці цікавились: як отримати? коли отримати? яку суму?

Зокрема, подзвонила одинока мати із Святошинського району та поцікавилась, як їй перерахувати матеріальну допомогу на дитину до 6 років і скільки вона отримуватиме. Адже відповідно до збільшення мінімального прожиткового рівня відтепер збільшується і матеріальна допомога. Жінці пояснили, що перерозрахунок відбувається автоматично і отримуватиме вона близько 350 грн.

Матеріальна допомога одиноким мамам на дитину до 6 років становила 309 грн, тепер буде 350 грн; на дитину від 18 до 23 років було 365 грн, буде 413 грн.

Допомога на дитину, над якою встановлено опіку та піклування, була 2064 грн, стало 2334 грн.

Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів,становила 309 грн, буде 350 грн.

Підвищення допомоги особам, які проживають з інвалідом І та ІІ груп внаслідок психічного захворювання, з 1218 грн підніметься до 1378 грн.

Матеріальна допомога малозабезпеченим також перераховуватиметься, і сума її залежатиме від кількості членів родини та їх категорії(працездатні чи непрацездатні).

Також буде підвищена допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

Представники Департаменту соціальної політики КМДА зазначили, що  перерахунки зараз вже здійснюються. Доплата за вересень надійде в жовтні при першій виплаті.

Також ішлося про оформлення субсидії. На «прямій лінії» було зазначено,що на субсидію має право кожен. Щоб її отримати, потрібно звернутися до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації із заявою та декларацією. Якщо на момент підвищення тарифів або зміни розміру обов’язкового платежу родина вже користується житловою субсидією, звертатися до органів соціального захисту не потрібно. Субсидія буде перерахована автоматично. Детальніше про оформлення субсидій можна прочитати тут.

До контакт-центру надійшло звернення від 88-річної киянки, яка мешкає на вул. Леся Курбаса, з проханням допомогти оформити матеріальну допомогу, адже жінка маломобільна,  самостійно не може виходити з дому та має інвалідність. Наталія Литвин обіцяла направити соціального працівника до пенсіонерки, який вирішуватиме проблему жінки.

Ще одним зверненням на «пряму лінію», був дзвінок пенсіонера Анатолія Павловича. Чоловік поскаржився: всюди написано, що оформити субсидію легко, а насправді його родина не може її отримати вже близько двох років. Скільки чоловік не телефонував на урядову лінію, йому відповідають, що субсидія в нього оформлена, але в платіжках вона чомусь не відображається. Також йому запропонували, щоб особа, на яку оформлювалася субсидія, особисто прийшла до органу соціального захисту населення. Але його теща – не може пересуватися . Він же та його дружина – вже пенсіонери. У чоловіка попросили контактні данні та пообіцяли дізнатись, у чому справа, і зв’язатися з ним.

«Пряма лінія» з представниками міської влади проводиться щовівторка з 12.00 до 13.00.

Телефон контакт-центру - 1551, працює цілодобово. Після того як інформація опрацьовується фахівцями контакт-центру, людині, яка зверталась із запитом, надсилається відповідь у письмовому вигляді.