Як карантин вплинув на роботу столичного транспорту

Як карантин вплинув на роботу столичного транспорту

Київ вчиться жити в умовах карантину і суттєвих обмежень - без метро, міжміських поїздів та автобусних перевезень.  Скориговано маршрути  наземного громадського транспорту, збільшено «ліміт» на кількість пасажирів у салонах, залучено до перевезень приватних  благодійників.

Масочний режим та черги на зупинках

Переживши перший шок від закриття метро, кияни, яким  попри карантин треба добиратися на роботу,  вивчили графіки роботи наземного громадського транспорту. Зокрема, опанували нові маршрути, які дублюють роботу підземки. Тепер люди вишиковуються у чергу на зупинках громадського транспорту, більшість намагається дотримуватися вимог про дистанцію та  масочний режим.

-Зараз стало трохи спокійніше, дозволили перевозити не 10 чоловік у салоні, а половину, від кількості посадочних місць. Хоча, вранці і ввечері, звичайно,буває, що пасажири сваряться. Зате тепер усі в масках - людей таки налякали. Крім того, намагаються зайвий раз торкатися поручнів і гроші за проїзд по салону не передають, - розповіла кондуктор трамваю №16, що зараз з’єднує Поділ і Оболонь.

«Прорідило» кількість пасажирів і рішення міської влади дозволити проїзд транспорту лише за спеціальними перепустками. Як повідомив сьогодні міський голова Віталій Кличко, щодня громадським транспортом користуються 40 тисяч пасажирів.

Дублери метро та нові маршрути

КП «Київпастранс» нагадує про маршрути наземного пасажирського транспорту, що дублюють гілки метро.

Також із 26 березня розпочав працювати спецiально створений автобусний маршрут № 99-Д від метро «Мінська» – до метро «Нивки» - із заїздом до Діагностичного центру. Він допоможе працівникам декількох медзакладів, зокрема, міської лікарні № 8 та міського Діагностичного Центру, зручно добиратися на роботу.  

Також курсує тролейбусний маршрут № 25: «Проспект Свободи» – «Станція метро «Почайна». Це поліпшить транспорте сполучення з житлового масиву «Виноградар».

Для зручності мешканців Троєщини збільшили кількість одиниць рухомого складу на діючих маршрутах.

Соціально-відповідальний бізнес та Укрзалізниця

Сервіс Shuttle Heroes розробив безкоштовні маршрути для медичних працівників. Проїзд буде доступний користувачам з промокодами.  Їх розповсюдять через адміністрації лікарень,  за допомогою SMS та через платформу HELSI.ME. Користувачі зможуть замовити місце в шатлі через додатки Uber і Uber Shuttle.

В столиці маршрути для медиків охоплять транспортне сполучення, зокрема, з опорними закладами, де лікують хворих на коронавірус.

Також Укрзалізниця з 31 березня запускає соціальну програму із безкоштовного підвозу медиків  та поліцейських та починає перевезення медичних співробітників  та співробітників Нацполіції своїми службовими поїздами. 

Усі витрати з організації перевезень компанія бере на себе. Проїзд для медиків  та поліцейських буде безкоштовним. Підставою для проїзду є службове посвідчення або інший документ, що підтверджує місце  роботи. Обов'язковою умовою є також наявність засобів індивідуального захисту, зокрема маски або респіратора та рукавичок..

Для уточнення графіку руху поїздів можна також звертатися за номером гарячої лінії Укрзалізниці – 0800503111 та у Messenger офіційної сторінки Укрзалізниці у Facebook.

Перше квітня – нові правила проїзду

З 1 квітня для проїзду в столичному метро, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та міській електричці діятимуть нові види проїзних квитків. Ідеться про проїзні квитки на визначену кількість поїздок, безлімітні місячні проїзні квитки і так звані «туристичні квитки» з терміном дії від 24 до 72 годин та способи їх оплати.  Придбати проїзний квиток можна за допомогою електронної картки Kyiv Smart Card синього кольору, поповнивши її від 1 до 50 поїздок. Користуватись ними можна на всіх видах наземного громадського транспорту та в метро протягом року з дати останнього поповнення. Вартість кожної поїздки диференціюється пропорційно їх кількості від 8,00 грн до 6,50 грн. На картку можна «записати» максимум 100 поїздок.

Разом з тим, поїздки, придбані на пластикову безконтактну картку київського метрополітену до 31 березня 2020 року, діють до 31 березня 2021 року. За відсутності Kyiv Smart Card оплатити разову поїздку можна, придбавши QR-код чи паперовий квиток КП «Київпастранс».

Паперові квитки старого зразка для одноразового проїзду трамваєм, тролейбусом, автобусом, фунікулером, міською електричкою  діятимуть до 1 липня 2020 року.  Вартість разової поїздки становитиме 8 гривень.

Фото Олександра Баркіна