Час кур'єрів: як працюють у службах доставки Києва

Час кур'єрів: як працюють у службах доставки Києва

Через карантин у Києві закрили всі заклади харчування, закликали киян не виходити із дому – і ось настав «золотий час» кур’єрів, які працюють у службах доставки їжі.

«Вечірній Київ» дізнались, як працюється їм в умовах карантину та чи суттєво збільшився прибуток.

Дмитро працює кур’єром доставки «Glovo» понад рік. Із запровадженням карантину хлопець працює чи не щодня, з ранку до ночі. Жаліється, що за новими правилами  не може користуватись громадським транспортом, що значно ускладнює роботу. Адже приватного транспорту Дмитро не має.

– У перші дні карантину було найскладніше, коли доводилось пішки добирався з одного району в інший. Ніг взагалі не відчував. Довелось брати старенький велосипед свого дідуся та хоч якось на ньому пересуватись, – розповідає Дмитро.

Вважається, що у кур’єрів зараз стрімко зросли прибутки. Це правда?

– Говоритиму за себе: мій заробіток під час карантину більшим не став, а працювати стало важче. Єдине, що змінилося – поменшало кур’єрів. Оскільки більшість «піших» просто не змогли дістатися, приміром, з лівого берега на правий. Можна подумати, що за відсутності «конкурентів» у мене більше клієнтів, ніж зазвичай. Але вище голови не стрибнеш, у мене й так  максимальна кількість клієнтів на день.

Важливу роль відіграє розташування. Якщо я повинен доставити замовлення з Троєщини на Борщагівку, ще й пішки, то можу згаяти надто багато часу і «піти в мінус». Інша справа для тих, хто має автомобіль, їм зручно, і швидко. Ось вони теоретично можуть заробляти більше, якщо не рахувати витрачених грошей на пальне. Трапляються й неприємні випадки, коли я витратив час на доставку, а клієнт в останній момент відмовився від замовлення.

Чи змінилася ваша специфіка роботи із ресторанами?

– Деякі ресторани модифікувались та зробили все, щоб приготування їжі відбувалось якомога швидше, а кожен з кур’єрів міг забронювати за собою години, коли він бере замовлення, і таким чином не гаяти свій час. Але не всі змінилися. Якщо, приміром, говорити про «McDonald`s», то в деяких закладах такі черги з замовленнями, що можна чекати від 30 до 60 хв.

Як ви дотримуєтесь заходів із дезінфекції?

– Я зараз у респіраторі, окулярах та одноразових рукавицях, які регулярно змінюю. Постійно обробляю руки антисептиком. Крім того, у більшості ресторанах є дезінфікуючі засоби, яким ми, кур’єри, маємо користуватися. А в «McDonald`s» навіть планують щодня видавати кур’єрам медичні маски.

Які заклади користуються у цей час найбільшим попитом серед киян?

«McDonald`s», «KFC», «Salateira», також люди роблять замовлення продуктів у супермаркетах, наприклад «Ашан».

Як ви та ваші клієнти ставитеся до теперішньої ситуації?

– За всіх кур’єрів не скажу, але особисто я не дуже хвилююсь. Просто дотримуюсь всіх рекомендацій та намагаюсь бути на позитиві. Якщо говорити про клієнтів, то нещодавно мій клієнт попросив залишити замовлення біля вхідних дверей. Очевидно, щоб мінімізувати ризик можливого зараження.